هاست اشتراکی ویندوز آیا برای شما مناسب است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۹-۰۶-۲۲

اگر چه برای میزبانی انواع وب سایت ها مناسب نیست ، هاست ویندوز می تواند یک بستر قدرتمند باشد برای کسانی که سایت های کوچکتری دارند ، یک پلن هاست اشتراکی ویندوز می تواند راه حل ایده آل باشد. در این پست ، بررسی خواهیم کرد که آیا هاست اشتراکی ویندوز گزینه مناسبی برای شماست یا خیر و توضیح خواهیم داد که هنگام انتخاب پلن میزبانی ، به دنبال چه چیزی باشید. با ما همراه باشید!

آیا هاست اشتراکی ویندوز مناسب من است؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد تازه وارد هاستینگ مرتکب می شوند ، انتخاب هاست ویندوز بر اساس استفاده از ویندوز در رایانه های خانگی و آشنایی با نحوه کار آن است. در مورد میزبانی وب سایت ها ، انتخاب بستگی به اولویت شخصی یک نوع سیستم عامل نسبت به نوع دیگر ، در این مورد ، لینوکس یا ویندوز ندارد: مهمتر از همه ، این به سازگاری سیستم عامل با نرم افزاری که استفاده می کنید وب سایت خود را ایجاد کنید بستگی دارد. برخی از نرم افزارهای وب سایت فقط با لینوکس و برخی دیگر با ویندوز کار می کنند و در حالی که برخی از آنها مانند وردپرس وجود دارد که می تواند روی هر دو کار کند ، همیشه یک گزینه مناسب تر وجود دارد.

هاست ویندوز یا لینوکس کدام را انتخاب کنم؟

اگرچه ویندوز محبوب ترین سیستم عامل برای رایانه های شخصی است ، اما وقتی صحبت از هاستینگ می شود ، لینوکس نیروی غالب است. دلیل اصلی این امر این است که ، برخلاف ویندوز ، یک سیستم عامل لینوکس همانند اکثر نرم افزارهای وب سایت که روی آن اجرا می شود ، منبع باز و رایگان است. اگر از برنامه های CMS مانند Magento ، Joomla یا Drupal برای ساخت سایت خود استفاده می کنید ، به میزبانی لینوکس نیاز دارید. و گرچه از WordPress ، که برای ساخت یک سوم وب سایت های جهان استفاده شده است ، می توان در هر دو مورد استفاده کرد ، اکثریت قریب به اتفاق کاربران هاست لینوکس را انتخاب می کنند زیرا وردپرس بومی آن است و کمک های آنلاین زیادی برای کاربران وردپرس-لینوکس وجود دارد.

اگر بخواهید فناوری های ویندوز را به عنوان بخشی از میزبانی خود اجرا کنید ، باید از Windows استفاده کنید. این شامل هر چیزی است که به چارچوب NET نیاز دارد ، به عنوان مثال ، هر آنچه در ASP یا ASP.NET نوشته شده است ، یا اگر قصد کار با Visual Basic را دارید. به طور مشابه ، اگر می خواهید وب سایت شما از Microsoft Exchange ، SharePoint ، Access یا MS SQL استفاده کند ، به میزبانی ویندوز نیاز خواهید داشت.

آیا باید هاست اشتراکی را انتخاب کنم؟

هاست اشتراکی ، چه ویندوز و چه لینوکس ، یک راه حل ابتدایی است که برای کسانی که وب سایت های کوچکی دارند و نیاز محدودی به منابع ذخیره سازی ، RAM و CPU دارند ، طراحی شده است. این برنامه برای نیازهای بسیاری از مشاغل کوچک ایده آل است و کم هزینه ترین نوع میزبانی وب است ، و این یک روش بسیار مقرون به صرفه برای میزبانی وب سایت است.

هاست اشتراکی با میزبانی چندین حساب کاربری در یک سرور وب کار می کند و به آن کاربران مقدار مشخصی از فضای ذخیره سازی اختصاص داده می شود و منابع دیگر مانند CPU و RAM را به اشتراک می گذارند. این همان چیزی است که میزبانی را بسیار ارزان می کند.

با این وجود هاست اشتراکی بدون محدودیت نیست. همانطور که کاربران باید سرور را به اشتراک بگذارند ، باید از سیستم عامل و پیکربندی سرور ارائه شده توسط میزبان استفاده کنند. این بدان معنی است که کاربران نمی توانند سرور را برای اهداف خود بهینه کنند. در عین حال ، برای جلوگیری از این که کاربران فردی همه منابع سرور را درگیر کنند ، ممکن است کاربران از اجرای برنامه های سنگین مانند استفاده از حساب خود به عنوان سرور تبلیغات یا سرویس پخش جریانی منع شوند. کسانی که به منابع اضافی نیاز دارند باید راه حل های میزبانی جایگزین مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی یا میزبانی ابری را در نظر بگیرند.

در پلن هاست اشتراکی ویندوز چه چیزی را جستجو کنید

در حالی که هر وب سایت نیاز های خاص خود را دارد ، ویژگی های خاصی وجود دارد که شما باید آنها را در پلن هاست اشتراکی ویندوز خود جستجو کنید. در بالای لیست توانایی استفاده از ویژگی های ویندوز مانند پشتیبانی از ASP.net و هسته .NET و همچنین امکان ایجاد پایگاه های داده MSSQL و واردات و صادرات داده ها از و به آنها وجود دارد. برای هر کسی که می خواهد وردپرس را با سرور ویندوز اجرا کند ، همچنین بسیار مهم است که این بسته به شما امکان اجرای برنامه های مبتنی بر PHP و MySQL را بدهد.

برای سهولت استفاده ، به دنبال طرحی باشید که همراه با یک صفحه کنترل بصری و کاربر پسند برای مدیریت هاست و وب سایت شما باشد ، به عنوان مثال ، با نصب ۱ کلیک برای شما. میزبانی که مهاجرت رایگان را از ارائه دهنده خدمات دیگری فراهم می کند نیز می تواند بسیار مفید باشد و می تواند اطمینان حاصل کند که مهاجرت شما بدون هیچ گونه مشکل فنی انجام می شود.

از آنجا که میزبانی وب می تواند از نظر فنی چالش برانگیز باشد ، داشتن پشتیبانی میزبان وب برای کمک به شما در صورت بروز هرگونه مشکل امری حیاتی است. همیشه به دنبال یک پلن میزبانی باشید که همراه با پشتیبانی فنی ۲۴/۷ باشد. به این ترتیب ، صرف نظر از زمان روز ، یک متخصص در دسترس است تا به شما در حل هرگونه مشکل کمک کند.

نتیجه

هاست اشتراکی ویندوز برای افرادی که می خواهند وب سایت هایی را میزبانی کنند که نیاز به استفاده از برنامه ها و پایگاه داده های مبتنی بر مایکروسافت و ویندوز دارند ، یک راه حل ارزان قیمت و سطح ابتدایی است. امیدوارم ، در این پست توضیح داده شد که آیا شما به میزبانی ویندوز احتیاج دارید ، آیا میزبانی اشتراکی انتخاب درستی است و در پلن هاست اشتراکی ویندوز به دنبال چه چیزی باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ایران و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۹۱۰۷۰۳۰۸ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

منبع: eukhost

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه