نکاتی برای مهاجرت آسانتر وب سایت

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۹-۰۴-۱۶

مهاجرت وب سایت از میزبانی به میزبان دیگر می تواند یک کار دلهره آور باشد و هنگامی که وب سایت شما بزرگ تر می شود و ترافیک آن افزایش می یابد ، مهاجرت به یک کار پیچیده تر تبدیل می شود. اگر وب سایت شما راهی برای درآمد زایی است ، شما باید این کار را با بیشترین دقت ، سرعت و یکپارچگی انجام دهید تا از اتلاف پول یا از دست دادن مشتری جلوگیری کنید.

 

هنگامی که در حال مهاجرت به وب سایت جدید خود هستید ، تمام هدف این است که از بهتر بودن نسخه قدیمی خود اطمینان حاصل کنید. ممکن است برای متناسب سازی بهتر نیاز های وب سایت، به CMS جدید یا هاستینگ جدید ارتقا دهید. برای اطمینان از این مورد ، در این مقاله به بررسی چهار نکته برای آسان تر شدن مهاجرت وب سایت پرداخته شده است. با ما همراه باشید!

 

  1. تهیه نسخه پشتیبان

قبل از مهاجرت به وب سایت جدید ، مطمئن شوید که از وب سایت قدیمی / فعلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورت گم شدن قطعه کد یا هرچیزی حین حرکت ، خوب است مطمئن باشید که از تمام پرونده های سایت نسخه پشتیبان تهیه شده است. انجام این کار طولی نمی کشد و می تواند به حل هر مشکلی که ممکن است در طول مسیر رخ دهد ، کمک کند! حتی اگر مهاجرت تعداد زیادی سایت را انجام داده اید ، همیشه تهیه پشتیبان آماده حرکتی هوشمندانه است.

 

  1. تغییر مسیر ( ریدایرکت )

ایجاد یک وب سایت جدید ، به این معنی نیست که وب سایت قدیمی را فراموش کنید. همانطور که در حال ساخت سایت جدید خود هستید ، احتمالا در گذشته تعداد پیوند هایی به سایت قدیمی ایجاد کرده اید. از ابزار های Moz مانندOpen Site Explorer  استفاده کنید تا به شما کمک کند که لینک های خارجی به سایت و لینک قدیمی را پیدا کنید.

 

پیدا کردن این امر ضروری است زیرا می خواهید صفحات سایت قدیمی خود را به صفحات سایت جدید خود هدایت کنید. وقتی که تغییر مسیر های صفحات سایت جدید خود را انجام ندهید بازدید کنندگان سایتتان با صفحات ۴۰۴ زیادی مواجه خواهند شد که این مورد اصلا مطلوب مشتریان نخواهد بود. تغییر مسیر های دائمی را از سایت قدیمی به سایت جدید ایجاد کنید ، به طوری که هر کسی که روی پیوند قدیمی کلیک کند به سمت مکان صحیح هدایت می شود.

 

  1. پیدا کردن سیستم مدیریت محتوا جدید

هنگامی که شروع به جا به جایی وب سایت خود می کنید ، ممکن است به سمت CMS جدید ( سیستم مدیریت محتوا ) بروید. در این صورت ، از قبل CMS جدید را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از روز اول مرتکب خطایی نمی شوید. بهترین اقدامات این است که جایی که می توانید صفحات و محصولات خود را ویرایش کنید ، چگونه عکس اضافه کنید و هر اقدامی که باید برای تغییر یا اضافه کردن قیمت ها انجام دهید. CMS قدیمی ای که انتخاب کردید ممکن است مراحل مختلفی داشته باشد که به آن عادت کرده اید ، بنابراین قبل از مهاجرت به وب سایت جدید اطمینان حاصل کنید که به CMS جدید کاملا آگاه هستید.

 

  1. دوباره تست کنید ، تست کنید و تست کنید

شما نمی توانید سایت جدید خود را به اندازه کافی تست کنید. در حالی که پست ها را تغییر می دهید ، تصاویر را تغییر می دهید و محتوای دیگر را تغییر می دهید ، احتمالا چند عنصر به وجود بیایند که از ابتدا به درستی کار نکنند . شما می خواهید مطمئن شوید که در اولین آزمایش همه چیز صحیح بارگیری می شود ، بدون اینکه مشتریان مجبور باشند بیش از ۲ ثانیه منتظر بمانند تا یک صفحه به طور کامل بارگیری شود. اطمینان حاصل کنید که کد های CSS یا JavaScript مسدود نشده باشند.

 

بیش از یک عضو تیم شما باید این آزمون را انجام دهد. چند مورد که باید به دقت بررسی کنید:

همه پیوند ها دقیق هستند و به مکان صحیح می روند. شما هیچ پیوند شکسته نمی خواهید ، زیرا این امر باعث کاهش رتبه SEO شما و نا امید شدن بازدید کنندگان سایت می شود.

تمام برچسب های عنوان و توضیحات متا به روز شوند. این نوع عناصر متا در سایت جدید شما ممکن است ناچیز به نظر برسند ، اما تأثیر بسزایی در سئو خواهند داشت. اگر همه این اطلاعات در ابتدا منتقل نشده باشند ، ممکن است به معنای از دست دادن رتبه بندی SEO باشد.

تمام فرم های تماس به روز شده باشند. در نهایت ، شما می خواهید وب سایت شما منجر به درآمد بیشتر وب سایت شود. اگر فرم های تماس شما به درستی کار نمی کنند ، ممکن است درآمد خود را از دست بدهید.

اطمینان حاصل کنید که تصاویر و مطالب شما به صورت دقیق به تصویر کشیده شده است. اکنون زمان نوشتن مجدد مطالب شما رسیده است. داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام محتوا محبوب ترین بوده است. به صفحات ۲۰ تا ۵۰ نگاه کنید که بیشترین بازدید کنندگان را به خود جلب می کند و صفحات ۲۰ تا ۵۰ که دارای حداقل بازدید کنندگان هستند. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید که در گذشته چه کار کرده اید و در کجا می توانید پیشرفت کنید. همچنین باید به صفحاتی توجه کنید که بالا ترین میزان گزاف گویی را داشته اند زیرا این گزینه می تواند به شما نشان دهد که محتوای بدی داشته اید یا ممکن است نیاز به بازسازی صفحه داشته باشید.

قالب بندی موضوعات می تواند بزرگ ترین مشکل مهاجرت وب سایت باشد. وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که مهاجرت خود را به درستی انجام داده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۹۱۰۷۰۳۰۸ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

منبع: hostadvice

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه