محتوای با کیفیت : آینده ی سئو

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۱۲-۲۴

محتوای با کیفیت : آینده ی سئو

 

اگر به حرف های مت کاتز، رهبر گروه وب گوگل گوش کنید، می دانید که محتوای با کیفیت بالا در بالای فهرست لیست عوامل رتبه بندی گوگل قرار دارد. دلیل این امر بسیار ساده است: کاربران گوگل یک تجربه کاربری بهتر را ارائه می دهند. در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که چه چیزی با محتوای با کیفیت بالا و چگونه آن را برای وب سایت شما تولید می کند.

 

محتوای با کیفیت بالا چیست؟

اساسا محتوای با کیفیت بالا چیزی است که به خوبی کار می کند. هر صفحه وب دارای یک هدف است، مانند اطلاع رسانی، تفریح، مقایسه یا متقاعد کردن. وب سایت شما چقدر خوب است که در ارتباط با سایتی دیگر که در مورد یک موضوع مشابه نوشته می شود، یک عامل مهم در چگونگی رتبه بندی آن است.

 

علاوه بر هدف، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای مخاطبان شما مناسب است. اگر شما یک وبلاگ در مورد بافندگی بسازید و دوست دارید خوانندگان خود را به چگونگی ایجاد یک آیتم خاص بسپارید، سپس یک پست برای مبتدیان برای متخصصین پیشرفته تر نیاز به محتوای متفاوت دارد. برای مثال، شما باید برخی از اصطلاحات را تعریف کرده و برخی از تکنیک ها را توضیح دهید.

 

برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا، کار سختی انجام می شود. آنچه که شما منتشر می کنید باید به خوبی مورد تحقیق، فعلی و جزئیات بیشتر از محتوای سایت های دیگر قرار گیرد. این به این معنی است که باید طولانی تر نیز باشد. با توجه به Backlink، میانگین تعداد کل کلمات مورد نیاز برای دریافت صفحه اول Google اکنون ۱۸۹۰ کلمه است – و در حال افزایش است. محتوای نازک دیگر خردل را قطع نمی کند.

 

چرا پوشش موضوع برای کیفیت وب سایت مهم است

گوگل کیفیت وب سایت شما را با در نظر گرفتن وسعت و عمق محتوای شما ارزیابی می کند. الگوریتم مبتنی بر زبان آن می تواند موضوع را که شما در مورد آن نوشتید درک کنید: کلمات کلیدی خود را پیدا می کند و سپس به تعداد و فرکانس کلمات موضوع مرتبط در بقیه متن می پردازد. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت ساختمانی را اجرا کردید و یک صفحه ای در مورد سرویس تبدیل به اتاق خود داشتید، الگوریتم گوگل تمام شرایط موضوع مرتبط مربوط به آن را جستجو می کرد: مجوز برنامه ریزی، ساخت ساختمان، نصب برق، عایق بندی، و غیره طول صفحه، رسانه های اضافی (تصاویر، فیلم ها، و غیره) در محتوا و تعداد کلمات موضوع مرتبط مربوط به همه استفاده می شود برای دیدن اینکه محتوای شما مربوط است. چند صد کلمه توضیح مختصر و لیستی از خدمات شما را بسیار بالا می برد. صفحه طولانی تر، ارائه گزارش دقیقی از خدمات شما و نحوه استفاده از آنها برای مشتری، بالاتر از این رتبه بندی است، زیرا گوگل این را پیشنهاد می دهد که تجربه کاربر بهتر را ارائه می دهد.

 

اهمیت پیوند آلی

دومین روش قضاوت گوگل از طریق پیوند آلی است. کلمه organic در اینجا مهم است، زیرا گوگل معتقد است که سایت های دیگر به طور طبیعی به محتوای با کیفیت بالا پیوند می دهند. بنابراین برای رتبه بندی بسیار بالا، محتوای شما برای کسب لینک از وب سایت های دیگر و اگر این وب سایت با کیفیت بالا خود را، بهتر است آن را برای شما. آنچه که گوگل تحمل نمی کند و نقض دستورالعمل هایش است، در طرح های پیوند غیر اخلاقی شرکت می کند. این شامل پرداخت لینک ها، تبادل لینک، لینک ها در پایین صفحه ها و ستون های فرعی، پست مهمان در مقیاس بزرگ، متن لنگر بهینه شده و شیوه های مختلف دیگر است. شرکت در این موارد می تواند منجر به کاهش Google شما یا حتی مجازات شود. در عوض، به دنبال لینک هایی از سایت های معتبر، لینک ها و لینک ها در رسانه های اجتماعی و بررسی های خوب هستید – که همه آنها به گوگل می گویند که مردم فکر می کنند شما یک وبسایت عالی دارید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه