انواع خدمات محبوب میزبانی وب نوین هاست

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۲۲

انواع خدمات محبوب میزبانی وب نوین هاست : این آسان است که ببینید که چگونه کسی که می خواهد کسب و کار آنلاین را آغاز کند و پول آنلاین را نقد کند چه کاری انجام دهد.هنگامی که کسب و کار آنلاین شما رشد می کند، نیازهای هاست شما افزایش می یابد و پیچیده تر می شود.

برنامه های میزبانی وب رایگان و ارزان ممکن است در مرحله راه اندازی کسب و کار آنلاین شما خوب باشد، اما اگر وبسایت شما شروع به رشد کند، افزایش ترافیک وب سایت شما را کند می کند، و لازم هزینه ی بیشتری برای آن بپردازید

انواع خدمات محبوب میزبانی وب

خدمات میزبانی وب مشترک

میزبانی مشترک به معنای آن است. وب سایت شما بر روی یک سرور به اشتراک گذاشته می شود که توسط وب سایت های دیگر میزبانی می شود. مزیت این راه اندازی هزینه مشترک است.

بزرگترین ضرر یک حساب میزبانی مشترک این است که شما با سایر سایت ها در سرور مشترک هستید. یک سایت واقعا محبوب می تواند بر عملکرد سایت خود تاثیر بگذارد.

میزبانی وب نمایندگی

بسته های میزبانی نمایندگی فروش اساسا یک حساب میزبانی مشترک با ابزارهای اضافی است که به شما کمک می کند فضای میزبانی را مجددا به فروش برسانید، بسته های فروشندگان با کنترل فنی بیشتر (اغلب از طریق کنترل پنل وب میزبان) (WHM)، نرم افزار صدور صورت حساب، فاکتور و سایر مزایای اضافی برای کمک به مشتریان است.

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • قالب وب سایت رایگان
  • پشتیبانی فنی

میزبانی وب مبتنی بر Cloud

میزبانی وب مبتنی بر Cloud اشاره به فن آوری میزبان نسبتا جدید است که اجازه می دهد صدها سرور فردی با هم کار کنند همانطور که به نظر می رسد یک سرور غول پیکر است

مزیت میزبانی وب مبتنی بر این است که اگر مقدار غیرعادی زیادی از ترافیک وب سایت را دریافت کنید. میزبانی وب میزبانی می تواند به جای تعطیل کردن وب سایت شما موجب افزایش ترافیک شود

سرور مجازی (VPS)

سرورهای اختصاصی مجازی یک سرور فیزیکی را به اشتراک میگذارند، اما مانند سرورهای متعدد دیگر جداگانه عمل میکنند VPS منابع سخت افزاری را به اشتراک می گذارد، آنها یک تکه اختصاصی از منابع محاسباتی را اختصاص می دهند.

یک VPS مشکلات همسایگان میزبانی وب سایت شما را کاهش می دهد، در ازای اجتناب از هزینه یک سرور اختصاصی.

سرور اختصاصی

هنگامی که شما یک سرور اختصاصی دارید، به این معنی است که شما یک سرور فیزیکی را از یک شرکت میزبانی اجاره می کنید. با یک سرور اختصاصی، مجبور نیستید در مورد وب سایت های دیگر در یک سرور مشترک استفاده کنید و منابع خود را کاهش دهید.

سرویس میزبانی وب شما

برنامه میزبانی نهایی – شما همه را به خودتان انجام می دهید! شما سرورها را خریداری می کنید، نرم افزار را نصب و پیکربندی کنید، مطمئن شوید که خنک کننده و قدرت کافی وجود دارد، و همه چیز را برای اضافه کاری دو برابر کنید.

برخی از مواردی که باید مراقبت کنید غبارتند از:

  • مرکز داده فضا
  • خنک کننده
  • قدرت پهنای باند
  • سخت افزار سرور
  • مدیریت سیستم
  • یکپارچگی داده ها و پشتیبانی

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه