۶ کار ساده هفتگی برای بهبود SEO

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۹-۱۶

۶ کار ساده هفتگی برای بهبود SEO با نوین هاست : اگر شما می خواهید موفقیت وبسایت خود را بهبود ببخشید. شما باید به کار کردن روی سئو بپردازید. خیلی دشوار است که کار های دیگر وبسایتتان , اکثر وقت شما را میگیرند. ما برای کمک به شما , در این پست شش کار ساده و کوتاه را جمع آوری کردیم که صاحبان هر وب سایت باید در هفته انجام دهند. با صرف ده دقیقه در روز یا یک ساعت در هفته , این فعالیت ها می توانند تاثیر بسیار مثبتی بر روی وب سایت شما و موفقیت تجارت شما داشته باشند. با نوین هاست همراه باشید!

6 کار ساده هفتگی برای بهبود SEO

۱. آپدیت محتوای قدیمی

گوگل دوست دارد محتوای جدیدتر را تبلیغ کند ، زیرا می خواهد اطلاعات آپدیت و دقیق تر را برای کاربران فراهم کند. به همین دلیل است که محتویات قدیمی به آرامی شروع به پایین آوردن رتبه بندی می کنند. وقتی یک محتوای قدیمی را به روزرسانی می کنید. تاریخی که تغییرات را اعمال میکنید ثبت می شود و Google متوجه می شود که تغییر کرده است. به همین دلیل یک بار در هر هفته وقت گذاشتن برای به روز رسانی محتوا می تواند تاثیر مثبتی بر نحوه رتبه بندی صفحات و ایجاد اطلاعات بیشتر برای خوانندگان شما داشته باشد. حتی اگر فقط هفته ای یکبار یک مطلب را تغییر دهید، در نهایت به طور منظم سایت خود را به روز رسانی کنید.

۲. بازنویسی عناوین و توضیحات متا

موتورهای جستجو به صفحات و عناوین پست و توضیحات متا می پردازند تا کشف کنند که محتوای شما چه واکنش هایی داشته است. در همان زمان، عنوان و شرح متا در نتایج جستجو ظاهر می شوند. و این تجدید نظر برای کاربر بهتر است، بیشتر شانس آن را باید بر روی کلیک کنید. برای دادن محتوا بیشتر شانس رتبه بندی و گرفتن کلیک در نتیجه، شما باید به بازنگری آنها از زمان به زمان – به خصوص اگر آنها را متوقف کرده اند به طوری خوب است. اطمینان حاصل کنید که هر دو آنها دارای کلمات کلیدی مرتبط شما هستند. و آنها به گونه ای نوشته شده اند که یک انسان بتواند آنها را به اندازه کافی جالب به نظر برساند.

شما همچنین می توانید آدرس های خود را به روز کنید، و آنها را برای درک و درک بهتر موتور جستجوگر ساده تر و ساده تر کنید. با این حال، اگر شما انجام دهید، شما یک آدرس جدید برای سرور مجازی خود خواهید داشت. و این بدان معنی است که هر لینک خارجی به صفحه قدیمی کار نخواهد کرد. برای جلوگیری از از دست دادن هر ترافیکی از لینک ها در سایت های دیگر، شما می توانید تغییر مسیر را راه اندازی کنید. به طوری که هر ترافیکی که با URL قدیمی می تواند به طور مستقیم به یک صفحه جدید ارسال شود , نه صفحه خطای ۴۰۴٫

۳. روی لینک های خراب کار کنید

در ادامه از این، شما باید سریع با هر گونه لینک های خراب شده خود را در وب سایت خود، یا لینک های داخلی به محتوای خود و یا لینک های خارجی به سایت های دیگر مقابله کنید، داشتن لینک های شکسته می دهد بازدید کنندگان شما تجربه ضعیف و به همین دلیل، موتورهای جستجو خواهد شد. تمایلی به پاداش شما با رتبه بندی بالاتر.

لینک های داخلی می توانند رخ دهند اگر شما URL یک صفحه را تغییر داده اید و منوها به روز نیست و یا سایر پیوندهایی به آن. همچنین می توانید اتفاق بیافتد اگر یک صفحه را حذف کرده اید. و فراموش کرده اید هر پیوند را حذف کنید. لینک های خارجی شکسته تمایل دارند که مشکل اصلی باشند. زیرا شما ممکن است ناآگاه باشید که یک وب سایت یا صفحه ای که تا به حال با آن ارتباط برقرار کرده اید وجود دارد.

در ۶ کار ساده هفتگی برای بهبود SEO ، ساده ترین راه برای مقابله با لینک های خراب شده این است که از یک افزونه استفاده کنید که به صورت اتوماتیک برای آنها چک می کند. و هر زمانی که یافت می شود، شما را مطلع می کند. این باعث می شود که لینک به روزرسانی شود یا اگر یک جایگزین مناسب پیدا نشد، آن را به طور کامل حذف کنید. اگر تعداد زیادی لینک در سرور مجازی شما داشته باشید. قطعا مقدار زمان لازم برای چک کردن آنها را به صورت دستی کاهش می دهد.

۴. تبلیغ کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی

موتورهای جستجو شروع به توجه بیشتری نسبت به اینکه چگونه مارک ها در رسانه های اجتماعی انجام می دهند، به ویژه اگر آنها در حال بررسی خوب یا تعداد زیادی دوست یا سهام هستند. علاوه بر داشتن تاثیر مثبتی بر رتبه بندی شما، رسانه های اجتماعی نیز می توانند تاثیر زیادی بر ترافیک وب سایت و شهرت کسب و کار شما داشته باشند.

به همین دلیل، مهم است که محتوا در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی انتخاب شده خود را به طور منظم و لینک هر وب سایت خود را به وب سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب، بیشتر پست مورد علاقه و مشترک است. بیشتر بازدید کنندگان شما احتمالا دریافت کنید. استفاده منظم از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می تواند آگاهی، آشنایی و اعتماد در میان مصرف کنندگان را بالا ببرد. و وفاداری به برند را در میان مشتریان موجود افزایش دهد – و بیشتر دوست و به اشتراک شما، بیشتر افراد احساس می کنند. که شما یک کسب و کار است که می توانید به آن متکی باشید.

۵. چک کردن رقابت در زمینه کاری خود

همانطور که در کار های مهم سئو نیز بیان شد. اگر شما به دنبال محتوایی هستید که کار می کند. بهترین مکان برای پیدا کردن آن این است که ببینید چه میزان رقبا خود را انجام می دهند. تجزیه و تحلیل رقابت کسب و کار بزرگ است و بسیاری از ابزارهای آنلاین به ویژه سرور مجازی ایجاد شده برای کمک به کشف محتوایی که آنها در حال انتشار و چقدر خوب آن را در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی انجام می شود.

شما می توانید عناوین پست ها، کلمات کلیدی مورد استفاده، تعداد سهام و مورد علاقه در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی و میزان ترافیک هر قطعه محتوا را پیدا کنید. این می تواند بینش عمیق شما را در مورد محتوا که روند و آنچه که در بازار هدف شما دنبال می شود به شما ارائه دهد. پس از شناختن این، می توانید محتوای مشابه خود را ایجاد کنید و سهم آن را برای خودتان کسب کنید.

۶. رسیدگی به نفوذگران

یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی، تعداد لینک هایی است که سرور مجازی از وب سایت های معتبر قدرتمند، به ویژه آنهایی که در یک تقسیم بندی مشابه هستند. برای اینکه این لینک ها را دریافت کنید. باید با افرادی که در این سایت ها منتشر شده اند، ارتباط برقرار کنید. شما می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید. مثلا، نظرات خود را در پست های وبلاگ خود، با ذکر و لینک دادن به آنها در پست های خود، و دوست داشتن، به اشتراک گذاری، پاسخ دادن به آنها و ذکر آنها در رسانه های اجتماعی، انجام دهید.

هرچه بیشتر با آنها ارتباط برقرار کنید، شانس بیشتری برای ایجاد ارتباط با آنها. در جایی که محتوای شما را بخوانند و به اشتراک بگذارند. برای انجام این کار زمان زیادی نیاز است – بعضی از این نفوذگران میلیونها پیرو رسانه های اجتماعی و بازدیدکنندگان سایت خود دارند. یک صدای جیر جیر شما را متوجه نمی شوید. با این حال، یک صدای جیر جیر از آنها و یا اشاره در پست وبلاگ خود می تواند میلیون ها نفر را به وب سایت شما ارسال و یا منجر به رتبه بندی بالاتر در گوگل. مزایای کسب و کار شما می تواند قابل توجه و بلند مدت باشد. این می تواند به ارزش تلاش باشد.

نتیجه گیری ۶ کار ساده هفتگی برای بهبود SEO

ده دقیقه در روز یا یک ساعت در هفته انجام این کارهای ساده اما موثر SEO می تواند تاثیر قابل توجهی بر وب سایت شما داشته باشد. آنها می توانند رتبه بندی را افزایش دهند. نرخ های کلیک را افزایش دهند، محتوای سایت بیشتر مرتبط و جذاب باشد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه