چرا هاستینگ رایگان برای کسب و کار شما مناسب نیست

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۱۵

چرا هاستینگ رایگان برای کسب و کار شما مناسب نیست : همه شما می خواهید که یک وب سایت یا وبلاگ کوچک برای اشتراک گذاری لحظات با دوستان و خانواده داشته باشید. هاستینگ رایگان از گزینه های ایده آل است. اگر شما می خواهید از سایت خود درآمد کسب کنید. یا حضور آنلاین خود را برای کسب و کار قدیمی و آفلاین خود برقرار کنید. پلن های هاستینگ رایگان ممکن است خدمات راحتی را ارائه دهند. ولی نکات منفی ای دربر دارد .با این حال شما از هزینه بسیار بالایی برای ساخت وب سایت جلوگیری کردید.

چرا هاستینگ رایگان برای کسب و کار شما مناسب نیست

کسب و کار آنلاین به طور کلی نیاز به حداقل سرمایه گذاری دارد، اما برای انجام این کار نیاز به پول زیادی دارد. اگر می خواهید یک وب سایت را شروع کنید . باید هزینه هاست آن را پرداخت کنید، اما خوشبختانه هزینه ها معمولا کم است. اگر هنوز عقیده دارید که میخواهید هاست رایگان را انتخاب کنید. در ابتدا به دلایلی که باید از آن اجتناب کرد، توجه کنید.

چرا هاستینگ رایگان برای کسب و کار شما مناسب نیست

عدم حرفه ای بودن

اگر شما از یک بسته وب هاست رایگان استفاده می کنید. تعداد اندکی از بازدیدکنندگان سایت شما را به طور جدی مورد توجه قرار می دهند. در بیشتر موارد، آدرس شما چیزی شبیه به این خواهد بود: “yourfreehostsname.com/yourwebsite”. این به سختی به نظر می رسد حرفه ای در چشم بازدید کننده و آدرس نمی خواهد به همان اندازه آسان به یاد داشته باشید. اولین تصور که بسیاری از مردم انجام می دهند این است که شما درباره کسب و کار آنلاین جدی جدی نیستید.

تبلیغات ناخواسته

این به این معنی است که شما در اغلب موارد کنترل بیشتری بر تبلیغات که در سایت شما ظاهر می شود ندارید. حتی می توانید وب سایت های رقیب را تبلیغ کنید. در موارد دیگر، تبلیغات ممکن است موضوع سایت شما را برآورده نکنند و این باعث می شود که کل تصویر و احساس شما کاهش یابد.

پایداری ضعیف

هنگامی که شما هر چیزی برای هاست هاست نمی کنید، ارائه دهنده به ندرت تحت هر گونه تعهدی برای ارائه خدمات پایدار و قابل اعتماد است. این سایت هر زمان می تواند کاهش یابد و شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. بعضی از وب سایت های کسب و کار واقعا نیاز به زمان حداقل ۹۹٫۶ درصد است، اما حتی این احتمال وجود ندارد که یک بسته ی هاست رایگان باشد. شما همچنین دارای تخصیص پهنای باند بسیار پایین است که بدین معنی است که اگر سایت شما از سهمیه پهنای باند خود استفاده کند، می تواند به طور خودکار از هوا خارج شود.

پشتیبانی فنی ضعیف

خدمات مشتری و پشتیبانی فنی با هر بسته هاست معتبر پرداخت شده معمولا به صورت ۲۴/۷ در دسترس است. و اغلب شامل پشتیبانی از خدمات تلفن ۲۴ ساعته نیز می باشد. فراموش نکنید که برای هر ساعت وب سایت کسب و کار شما آفلاین است. اگر چیزی به اشتباه برسد. باید به زودی با خدمات به مشتری ارتباط برقرار کنید. و بتوانید به سرعت به آنها کمک کنید تا مشکلات را حل کنند.

مجموعه ای از ویژگی های محدود

بسیاری از بسته های هاست رایگان عبارتند از: سیستم مدیریت محتوای بسیار ساده خود (CMS) که به کاربران تازه کار اجازه می دهد تا بدون نیاز به برنامه نویسی، تنظیم پایگاه داده و سایر مشکلات پیچیده مرتبط با طراحی وب، به راحتی وب سایت را بسازند, بسیار بعید است که شما قادر به استفاده از سیستم مدیریت محتوا خود باشید و بنابراین شما با مجموعه محدودی از ابزارهایی که در ابتدا برای شما فراهم شده است گیر می شود، این ویژگی ها احتمالا به شما اجازه می دهد چندین عکس را اضافه کنید و از چند تم از پیش تعیین شده، اما کمی بیشتر استفاده کنید.

با هاستینگ رایگان، شما معمولا می توانید ویژگی های تجارت الکترونیک را فراموش کنید. شما احتمالا نمی توانید یک سبد خرید و یک سیستم پرداخت را به سایت خود اضافه کنید.در واقع، بیشتر اگر نه همه چیزهایی که به شما امکان پول آنلاین را می دهند، برای شما قابل دسترسی نخواهد بود. حداقل امنیت نیز یک عامل است.

به دنبال جایگزینی

هنگامی که شما معایب گسترده ای از هاست رایگان را در نظر بگیرید. به ویژه هنگامی که به وب سایت های کسب و کار می آید. به سرعت واضح می شود که چرا لازم است شروع به جستجوی گزینه ها کنید. آنچه که هر کسب و کار نیاز دارد، نام دامنه خود، پشتیبانی مشتری، پهنای باند بالا و زمان آپگرید تضمین شده است این بسته همچنین نیاز به مقیاس پذیری دارد. به شما فرصت می دهد تا از ویژگی های اضافی، فضای دیسک بیشتر و پهنای باند بیشتر به عنوان کسب و کار شما رشد کند. اما با این حال، هزینه ها معمولا ناچیز است.

شما اغلب می توانید بسته های هاست مناسب را پیدا کنید که از پنج دلار در هر ماه شروع می شود. هزینه ثبت دامنه به شدت متفاوت است. اما برای اکثر آدرس های ثبت نشده و قابل دسترس .com، شما معمولا مجبور نیستید بیش از پانزده دلار در سال صرف کنید. هنگامی که شما مزایای زیادی از هاستینگ ارزان را در مقایسه با یک بسته ی هاست رایگان در نظر می گیرید. این واقعا بی رقیب است، زمانی که تصمیم می گیرد که چه راه حلی برای آن پیش بیاید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
برطرف کردن مشکل ریست کردن برای ریموت زدن
سلام همراه گرامی وقتتون بخیر برای برطرف کردن مسئله ی ریست کردن سرور برای ریموت زدن به آن…
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اقدامات امنیتی مناسب در PHP | قسمت سوم
۱۱.محل ذخیره ی اطلاعات اقدامات امنیتی | قسمت سوم پشتیبانی session در PHP در حقیقت محلی است که…
زمان مطالعه: 4 دقیقه