نکاتی در مورد آپتایم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۸-۰۹

نکاتی در مورد آپتایم ، با نوین هاست : همانطور که تقاضا برای ارائه دهندگان هاست همچنان به دلیل تعداد افراد و کسب و کارهایی که سعی در راه اندازی وب سایت دارند، همچنان رشد می کند. رقابت همچنان افزایش می یابد. و بنابراین هر شرکت هاستینگ در خارج از کشور آماده ارائه بهترین مشتریان خود است. آنها باید از بازی جلوتر بمانند و از بقیه جدا شوند. چرا که آنها با بسته های مختلف میزبانی وب سازگار می شوند تا بتوانند نیازهای و بودجه هر مشتری بالقوه را برآورده سازند.

یکی از اصطلاحاتی که اغلب در هنگام جستجوی یک ارائه دهنده وب میزبانی خوب وجود دارد، آپ تایم است. اما دقیقا همان کاری است که انجام می دهد. چه مزایایی داشتن یک آپدیت خوب برای وب سایت شما؟ بدون صدا بسیار فنی، به روز رسانی به دسترسی به سرور یا سرور برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در حال اجرا است. یک سرور که اغلب سقوط می کند یک کابوس برای هر وب سایت است زیرا عدم دسترسی آنلاین می تواند از دست دادن مشتریان بالقوه و درآمد باشد.

دسترسی بالا برای وب سایت

مهم است که یک وب سایت بتواند حضور آنلاین قوی ایجاد کند و برای انجام این کار، همیشه باید روزانه و در دسترس باشد ۲۴/۷ این مسئولیت ارائه دهندگان میزبانی وب است. تا اطمینان حاصل شود که تمام وب سایت هایی که میزبان آنها هستند. به راحتی در دسترس هستند و می توانند به راحتی به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنند. و در حالی که مسائل فنی کاملا اجتناب ناپذیر است. این مسائل باید در هیچ زمان حل شود و نباید به صورت منظم رخ دهد. از آنجاییکه ارائه دهندگان وب میزبان اغلب عملکرد روزافزون خود را با درصد مشابه ۹۸ درصد اندازه می گیرند.

در حالی که برخی دیگر حتی ۹۹ درصد زمان آپدیت را تایید می کنند. دریغ نکنید که بپرسید و آن را به تعداد روزهایی که ممکن است سایت شما در یک دوره ۱۲ ماهه کاهش یافته باشد تبدیل کند. به عنوان مثال ۹۹٫۹۹٪ آپ تایم اغلب به این معنی است که یک وب سایت فقط یک ساعت از خرابی برای یک سال تمام تجربه.

 

نکاتی در مورد آپتایم

چگونه وب سایت ها از یک آپدیت خوب بهره مند شوند؟

نکاتی در مورد آپتایم ، اگر کسب و کار شما در فروش محصولات و خدمات آنلاین مشغول به کار باشد. پس از آن زمان بیداری یک عامل بسیار مهم برای حفظ و نگهداری کسب و کار شما است. یک شرکت می تواند مقدار زیادی از پول را از دست بدهد و فقط یک ساعت به صورت آفلاین باشد. به یاد داشته باشید که با تعداد فروشگاه های آنلاین، یک مشتری می تواند به سادگی وب سایت دیگری را انتخاب کند. که به راحتی برای پردازش معاملات خود در دسترس است.

در انتخاب یک ارائه دهنده وب میزبانی وب، به روز رسانی تنها یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین اطمینان حاصل کنید که شرکتی که می تواند به طور موثر در مورد مسئله خرابی صحبت کند و شما را با پشتیبانی فنی و خدمات مشتری مناسب می کند.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه