هاست(میزبانی وب) سرور مجازی میکروتیک

هاست (میزبانی وب)

هاست یا همان میزبانی وب در واقع فضایی که می باشد که محتویات وب سایت شما در این فضا آپلودو بارگذاری می شود و در معرض دید عموم بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی قابل دسترسی و مشاهده می باشد. و امکان فول کانفیگ امنیتی و بهینه را دارا می باشد.

هاست بک آپ خارج نوین هاست

هاست یا میزبانی وب چیست ؟

در واقع شما برای راه اندازی یک وب سایت نیاز به یک هاستی دارید که محتویات سایت خود را داخل هاست آپلود و بارگذاری نمائید تا مابقی افراد سایت شما را بدون هیچگونه محدودیتی در سرتاسر جهان مشاهده کنند. امکان ایجاد دیتابیس MYSQL با دسترسی های مختلف و امکان ایجاد ایمیل های اختصاصی متفاوت را فراهم میسازد.

برخی امکانات میزبانی وب هاستینگ نوین هاست

سرویس کلود

پایداری، سرعت و امنیت بسیار بالا

صرفه اقتصادی

قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسب

سرویس هاست

از لوکیشن‌های ایران و خارج با بهترین آپ تایم

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

سرور اختصاصی

تجهیزات به روز از تمامی قاره‌ها

سرور مجازی

بیش از ۱۵۰ لوکیشن متفاوت با هارد SSD

صرفه اقتصادی

قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسب

سرویس کلود

پایداری، سرعت و امنیت بسیار بالا

تضمین پشتیبانی

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

سرویس هاست

از لوکیشن‌های ایران و خارج با بهترین آپ تایم

سرور اختصاصی

تجهیزات به روز از تمامی
قاره‌ها

سرور مجازی

بیش از ۱۵۰ لوکیشن
متفاوت با هارد SSD

چرا هاست نوین هاست؟!

هاسـت و یا فضای میزبانی نوین هاست با بهره گیری از تیم متعهد و متخصص خود سرویسی را برای شما آماده کرده ایم که با خیال آسوده میزبانی وب مناسبی را تجربه کنید ، این سرویس ها به بهره مندی از برترین سخت افزارها از برترین برندهای روز دنیا بهره جسته و آماده میزبانی از تمامی وب سایت های شما با زبان های برنامه نویسی php و … می باشد.

  • سرورهای اصلی هاسـتهای نوین هاست در دو لوکیشن خارج کشور فرانسه و ایران دیتاسنتر برج میلاد ارائه و میزبانی می گردد.
  • هارد استفاده شده در این سرویس ها از نوع SSD و Nvme پر سرعت می باشد.
  • همچنین پهنای باند ترافیک تمامی پلن ها به صورت نامحدود بدون هیچگونه محدودیت خاصی می باشد.

نکته مهم:

اگر پلن مورد نظر شما در پلن های بالا نبود می توانید با بخش فروش ما تماس بگیرید تا آفر کاستوم به شما عزیزان ارائه گردد!

بکاپ گیری منظم

یکی از مزیت های سرویس های میزبانی ما بکاپ گیری و به اصطلاح پشتیبان گیری مرتب بدون وقفه و قطعی و منظم در سرور مجزا می باشد و شما دیگر نگرانی ای از بابت پاک شدن و حذف دیتاهای خود نخواهید داشت و هر زمانی که بخواهید می توانید درخواست دهید تا بکاپ مورد نظر شما ریستور گردد.

پشتیبانی ۷/۲۴

همکاران بخش فنی ما با راهکارهای مناسب تا جایی که بتوانند تمامی سوالات و راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات شما عزیزان ارائه می کنند.

ترافیک نامحدود

به دلیل ترافیک نامحدود پلن ها هاسـت هایی که ما ارائه می کنیم چه هاسـت ایران و چه هاست خارج تمامی پلن ها پر بازدید می باشد و هر زمانی که بخواهید می توانید پلن خود را ارتقا و فضای هاست خود را افزایش دهید همچنین می توانید سیکل پرداخت خود را از ماهیانه به بلند مدت چند ماهه و سالیانه تمدید کنید.

سازگاری با تمامی CMS ها

سیستم های مدیریت محتوا CMS وردپرس ، جوملا ، دروپال ، نیوک و … تمامی انجمن ساز ها فروم ها همگی بر روی این سرویس ها قابل نصب می باشد.

سوالات متداول

هاست فضایی از بخش یک سرور می‌باشدکه اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد این اطلاعات می‌توانند صفحات وب سایت و یا هر نوع فایل دیگری باشد.

هاست اشتراکی، یک سرور فیزیکی که منابع آن بین چند سایت به اشتراک گذاشته می‌شود و به تنهایی میزبانی چندین سایت را بر عهده دارد.

ستاپ اولیه هاست در اسرع وقت راه اندازی می‌شود.

بله، در هر زمان می‌توانید پلن سرویس خود را ارتقا دهید و هزینه مابه التفاوت را پرداخت کنید.

۶ روز قبل از موعد سررسید ایمیل جهت یادآوری تمدید سرویس ارسال خواهد شد و با پرداخت صورتحساب صادر شده به راحتی سرویس شما تمدید خواهد شد.

در صورتی که هاست و یا هر سرویس دیگری درحالت معلق (suspend) باشد بلافاصله پس از پرداخت ، سرویس فعال می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در روند پرداخت می‌توانید با واحد فروش نوین هاست در ارتباط باشید.

برخی مشتریان