من به وب سایت نیاز دارم، چه چیزهایی باید درباره هاست بدانم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۲۰

من به وب سایت نیاز دارم، چه چیزهایی باید درباره هاست بدانم؟ یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و کل روز را برای یک وب سایت زمان می گذرانید. اندیشه اولیه با پیش بینی و طراوت همراه است.

شاید شما یک سایت شخصی دارید که در آن می توانید دیدگاه خود را در زندگی، چند نفره و همه چیز به اشتراک بگذارید. یا شاید شما یک طرح دقیق در مورد چگونگی موثر بودن در کسب و کار را در وب سایت ارتقا دهید دارید یا حتی در حقیقت کسب و کار را با یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید.

  •  وب هاست چیست؟
  • و چرا اینقدر مهم است؟

من به وب سایت نیاز دارم، چه چیزهایی باید درباره هاست بدانم؟

خانه شما در اینترنت

وب هاست مثل ملک است. این جایی است که وب سایت شما در اینترنت زندگی می کند. این پوشه هایی است که حاوی فایل های شما هستند – برنامه های وب، فایل های پی اچ پی، فایل های رسانه ای و غیره. این پایگاه های داده ای است که محتوای شما را شامل می شوند – متن، HTML و نظرات. و این اتصال است که همه اینها را آنلاین در دسترس می کند.

 طول می کشد تا کشف کنیم که در شروع ، کار بسیار زیاد است. انتخاب ارائه دهنده ی هاست، تصمیم گیری در مورد نوع و سطح میزبانی وب و تلاش برای پیدا کردن بهترین معامله وجود دارد. همچنین انتخاب یک نام دامنه (ترجیحا یکی که هنوز در دسترس است) و ثبت کننده و احتمالا انتخاب یک توسعه دهنده وب مناسب و / یا طراح که سایت را با هم قرار می دهد وجود دارد.

انتخاب هاست مناسب

انتخاب میزبانی وب مناسب انتخاب یک خانه آنلاین مناسب برای وب سایت شما است. این در مورد تطبیق همه گزینه های موجود به نیازهای منحصر به فرد سایت شما است.

این انتخاب نیست که املاک و مستغلات در دنیای واقعی باشد. و از آنجا که این یک مفهوم است که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم، ما از آن به عنوان یک استعاره برای توضیح آنچه درگیر در یافتن میزبانی آنلاین است استفاده می کنیم.

هاست مانند املاک است

تقریبا همه ما تجربه جایی برای زندگی داشتهایم. برخی از ما نیز مجبور به جایی برای انجام یک کسب و کار شده اند. بیایید از طریق فرآیند و گزینه هایی که باید در تصمیم گیری بر روی یک قطعه جدید املاک و مستغلات ایجاد کنیم، فکر کنیم.

 

  1.  مسئله اولویت های مالی وجود دارد. آیا شما به دنبال چیزهایی هستید که ارزش زیادی برای پول دارند یا مایل به پرداخت حق بیمه برای بهترین موجود است؟
  2. شما نیاز به چیزی به اندازه کافی برای نیازهای خود را انتخاب کنید. آیا شما به اندازه کافی اتاق خواب برای خواب هر ساکن؟ آیا فضای کافی در مناطق زندگی و ناهار خوری برای همه وجود دارد؟ درباره فضای ذخیره سازی چه می تواند بطور کامل همه چیزهایی را که مالک هستید ذخیره کنید؟
  3. شما به امکانات کافی برای همه نیاز دارید. آیا برای تهیۀ احتمالی احتمالی از امکانات حمام و لباسشویی کافی برخوردار هستید؟ آیا پارکینگ برای هر خودرو وجود دارد؟
  4. یک کسب و کار به جایی نیاز دارد که بتواند تعداد افرادی را که انتظار دارند خدمات کنند، تامین کند. بسته به نوع کسب و کار، به اتاق کافی برای صندلی در اتاق انتظار، میز در رستوران، صندوق پول نقد در مغازه و صندلی در اتاق آموزش نیاز دارید. این در بالای اتاق شما برای ذخیره سازی، کارکنان و هر چیز دیگری است. این اشتباه را برطرف کنید، و کسب و کار را … و پول می گیرید.

معیار های انتخاب یک هاست خوب

  • مطابقت نوع میزبانی با نیازهای وب سایت.
  • نوع میزبانی شما باید برای وبلاگ، سایت تجارت الکترونیک و موارد دیگر استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای همه چیزهایی که می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که میزبانی شما می تواند تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما را دریافت کند.
  • ملاحظات مهم هنگام انتخاب ارائهدهنده میزبانی وب مناسب.
  • آنچه شما می توانید با پانل کنترل میزبانی میزبان خود به دست آورید.
  • چگونه وب سایت خود را نگه دارید و آن را امن نگه دارید و برنامه های میزبانی که کمک به نگهداری و امنیت می کنند.
  • چگونه می توانید از وب سایت میزبانی وب خود برای خیلی بیشتر از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی شده استفاده کنید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه