مزایای هاست ابری ترکیبی | بخش دوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۴-۰۲

امنیت بهتر

برای سازمان های درون اتحادیه اروپا (و در بریتانیا پس از Brexit)، قانون جدید مقررات حفاظت از داده جدید که در مه ۲۰۱۸ به اجرا در می آید. تأثیر قابل توجهی بر نحوه محافظت از اطلاعات آنها خواهد داشت. قانون جدید نیاز به امنیت بیشتر و امنیت بیشتر و مدیریت بهتر تمام اطلاعات شخصی دارد. این نیز جریمه های سنگین تر را برای کسانی که مقررات نداشته اند.

با جریمه تا ۲۰ میلیون یورو و یا ۴٪ از گردش مالی جهانی را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، هر سازمانی که اطلاعات را از طریق هک کردن یا هر وسیله دیگری از دست می دهد. مسئول تمام خسارت ها، خسارات و آسیب های ناشی از افرادی است که داده های آنها از دست رفته است. این یکی از دلایلی است که ابر هیبریدی می تواند بسیار سودمند باشد. بخشی خصوصی از سیستم ترکیبی شما بسیار امن تر از بخش عمومی است. و بهترین مکان برای ذخیره و قفل کردن اطلاعاتی است که باید برای رعایت قانون جدید GDPR امن باشد.

 

مزایای هاست ابری ترکیبی | بخش دوم

میزبانی ابر خصوصی

سوال نهایی این است که آیا بهتر است فضای خصوصی خود را در سایت میزبانی کرده یا با ارائه دهنده خدمات خود میزبانی کنید. قانون جدید GDPR نیز ممکن است در انتخاب شما نقش داشته باشد. امنیت سایت به همان اندازه به عنوان امنیت آنلاین اهمیت دارد. ارائه دهندگان خدمات مبالغ هنگفتی را برای تضمین اینکه مراکز داده خود امن هستند، سرمایه گذاری می کنند.

کنترل های دسترسی در جای خود قرار دارند، دوربین های دوربین مدار بسته و نگهبانان امنیتی محل را گشت می زنند. و پروتکل های سخت افزاری برای اطمینان از کارکردن اطلاعات مشتریان در معرض خطر قرار می گیرند. راه اندازی این سطح امنیت در محل می تواند گران باشد، به ویژه اگر شما فقط یک مرکز داده کوچک داشته باشید.

با این حال، شما همچنین باید مسئله دسترسی به داده ها را در نظر بگیرید. یک ابر خصوصی ، میزبانی شده در سایت، تضمین می کند که شما برای دسترسی به داده های حیاتی وابسته به اتصال به اینترنت متغیر نیستید. به این معنا، یک ابر ترکیبی از خود میزبان شما را قادر می سازد به دسترسی های سازگار به آن اطلاعات بحرانی دسترسی پیدا کنید.

نتیجه

همانطور که می توانید از خواندن این پست مشاهده کنید، ابر هیبریدی به سازمان ها امکان اجرای برنامه های مختلف در محیط مناسب را می دهند. برنامه هایی که نیاز به منابع انعطاف پذیر دارند می توانند مقیاس پذیری داشته باشند. برنامه هایی که نیاز به عملکرد بهتر را دارند می توانند بر روی سخت افزار بهینه سازی شده و داده هایی که نیاز به حفاظت دارند می توانند به طور موثر امنیت بیشتری داشته باشند. علاوه بر این، صرفه جویی در حجم کار در موثر ترین راه می تواند کارایی و کاهش هزینه های بلندمدت را افزایش دهد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
برطرف کردن مشکل ریست کردن برای ریموت زدن
سلام همراه گرامی وقتتون بخیر برای برطرف کردن مسئله ی ریست کردن سرور برای ریموت زدن به آن…
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اقدامات امنیتی مناسب در PHP | قسمت سوم
۱۱.محل ذخیره ی اطلاعات اقدامات امنیتی | قسمت سوم پشتیبانی session در PHP در حقیقت محلی است که…
زمان مطالعه: 4 دقیقه