مزایای استفاده از پشتیبانی چت آنلاین در وب سایت

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۵-۱۷

مزایای استفاده از پشتیبانی چت آنلاین در وب سایت : در مدت زمان بسیار کمی بوده است و ویژگی بسیاری از وب سایت های موفق است. با این حال، هنوز بسیاری از کسب و کارها هنوز از مزایای وسیع آن استفاده می کنند. اگر قبل از ارائه چت زنده در نظر نگرفتید، این پست برخی از راه هایی را که می تواند عملیات آنلاین خود را بهبود بخشد، توضیح دهد. در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

مزایای استفاده از پشتیبانی چت آنلاین در وب سایت

چت آنلاین می تواند فروش شما را افزایش دهد

یکی از موانع فروش آنلاین این است که مشتری بالقوه ممکن است سوالاتی در مورد یک محصول داشته باشد. که در توضیحات محصول یا مشخصات مشخص نشده است. وقتی آنها نمیتوانند پاسخ را پیدا کنند. بعید است که آنها را خریداری کنند. اپراتور چت زندگی شما، با این حال، می تواند نقش یک دستیار فروش سنتی، پاسخ دادن به سوالات مشتری در زمان واقعی و در نتیجه کمک به آنها در مورد خرید در حالی که هنوز علاقه مند به خرید از شما هستند، کمک کند.

خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشید

کانال های ارتباطی بیشتری که باز می کنید. مشتریان بیشتری که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید و این می تواند به شما کمک کند تا خدمات مشتری را به مراتب بهتر ارائه دهید. چت زنده یک کانال ارتباطی بسیار محبوب برای مشتریان است زیرا رایگان، آسان، ناشناس است و نیازی به زمان چهره یا صدا نیست.

این همه چیزهایی را که موجب ناراحتی تلفن می شوند. ندارند: انتظار طولانی، موسیقی پس زمینه ی منحصر به فرد و بسیاری از فشار دادن صفحه کلید؛ و همچنین سریعتر و مکالمه تر از پشتیبانی ایمیل است. که شما را قادر به حل مسائل و پاسخ به سوالات در حالی که مشتری هنوز از وب سایت شما بازدید می کند. در یک نظرسنجی اخیر از مشتریان آنلاین، چت زنده بیشتر از هر دو پشتیبانی ایمیل و تلفن رایج بود.

به همین دلیل است که سایت هایی که از چت زنده استفاده می کنند، مشتریان را وفادار می کنند. این به این دلیل است که آنها می دانند که خدمات به مشتریان سریع و آسان است. با این حال، شما باید مطمئن شوید که توصیه های شما با کیفیت خوب است.

مشکلات مشتریان خود را کشف و رفع کنید

متن از تمام مکالمات چت زنده شما می تواند به عنوان یک سابقه چت ذخیره شود. این را می توانید تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه مسائلی یا مشکلات مشتریان با شما در ارتباط هستند. اگر مسائلی وجود دارد که دوره تکراری را ادامه می دهند. به راحتی می توانید کشف کنید که آنها چه هستند و آنها را اصلاح کنید. به این ترتیب، شما قادر به ارائه خدمات حتی بهتر و کاهش تعداد مشتریان که باید با شما تماس بگیرید.

در پشتیبانی چت آنلاین مسائل سریعتر حل می شود

پیوند چت زنده شما با سوالات متداول، پایگاه های اطلاعاتی، راهنماهای محصول و پاسخ های آماده شده. شرکت شما را قادر می سازد منابع دقیق و فوری برای مشتریان خود ارائه دهد. هنگامی که آنها یک سؤال را مطرح می کنند که نیاز به یک پاسخ دقیق دارند. می توانید آنها را به یک لینک ارسال کنید که آنها را مستقیما به منابع مورد نیاز خود بدون نیاز به صرف سنی برای تایپ کردن جواب می دهد. در نتیجه، حجم کار برای اپراتورهای شما کاهش می یابد و مسائل مشتریان بسیار سریعتر و با رضایت بیشتر افزایش می یابد.

چت آنلاین به شما در برتری نسبت به رقبا کمک میکند

با وجودی که چت زنده در حال تبدیل شدن به رایج تر است، شگفت آور است که هنوز هم بسیاری از شرکت هایی وجود دارند. که از وب سایت هایشان استفاده نمی کنند. کسانی که انجام می دهند، مزیت مشخصی نسبت به آنهایی که نمی گیرند، به دست می آورند.

آنها مشتری های جدید را جذب خواهند کرد، افزایش فروش، بهبود خدمات مشتری و افزایش رضایت مشتری. و این مشتریان جدید و فروشها احتمالا بهای رقبائی هستند که وبسایتها قابلیتهای چت زنده را ارائه نمیکنند. اگر رقبای شما در حال حاضر از چت زنده استفاده می کنند و شما نیستید، راه اندازی یک سرویس چت زنده می تواند عیب و نقص را کنار بگذارد و وب سایت خود را در یک زمین بازی مجدد قرار دهد.

پاسخگویی خودکار و تعامل با بازدید کننده

یکی از مزایای پشتیبانی آنلاین این است که تیم خدمات مشتری شما می توانید از آن برای ایجاد گفتگو با بازدیدکنندگان خود استفاده کنید: نیازی به انتظار آنها برای برقراری ارتباط با شما نیست.

هنگامی که یک بازدید کننده به سایت شما می رسد، برنامه پشتیبانی آنلاین می تواند به شما بگوید که چه صفحه ای به دنبال آن هستید. جایی که دیگر در سایت شما بوده است و طیف وسیعی از اطلاعات مفید دیگر. این می تواند شما را در درک آگاهانه از اهداف خود به طوری که زمانی که شما شروع یک گفتگو، شما می توانید این کار را در راه مفید و معنی دار انجام دهید. با فعال بودن، بازدیدکنندگان اطمینان میدهند که آنها در حالی که در سایت شما هستند. به شما اطمینان میدهند که آماده هستند و منتظر پاسخ دادن به هر گونه سوال هستند. بیشتر احتمال دارد که با شما ارتباط برقرار کنید. که این احتمال را افزایش می دهد حراجی.

پشتیبانی آنلاین می تواند پول شما را ذخیره کند

در حالی که اکثر خدمات پشتیبانی آنلاین آزاد نیستند، سرمایه گذاری در آنها می تواند هزینه های کلی را کاهش دهد. این به این دلیل است که اکثر مشتریان و بازدیدکنندگان وبسایت ترجیح می دهند از یک تسهیلات پشتیبانی آنلاین استفاده نمایند تا به طور مستقیم در تلفن صحبت کنند. بسته به سرویس تلفنی که استفاده می کنید، انتقال ارتباطات آنلاین می تواند صرفه جویی های بزرگ منجر شود

در عین حال، پشتیبانی آنلاین می تواند تعداد کارکنان مورد نیاز برای مقابله با سوالات مشتری را کاهش دهد. زیرا آنها می توانند به موقع از چندین مشتری مراقبت کنند و از پاسخ های تهیه شده پیشین برای پاسخ به سوالات متداول استفاده کنند. چیزی که هنوز نمی توانید انجام دهید با ارتباط گفتاری.

پشتیبانی آنلاین داده های تجزیه و تحلیل عالی را فراهم می کند

نرم افزار Chat Live مقدار زیادی از اطلاعات مرتبط را ثبت می کند. این کار شما را قادر می سازد تا حجم درخواست های گشت و گذار و چت را بیابید و کشف کنید که تیم خدمات مشتری شما چگونه با درخواست ها چگونه برخورد می کند. به عنوان مثال، شما می توانید عملکرد کارکنان را ارزیابی کنید، کیفیت چت را کنترل کنید و رضایت مشتری را وارد کنید. حتی ممکن است برخی از برنامه های چت را با Google Analytics خود پیوند دهید تا بتوانید تاثیر پشتیبانی آنلاین خود را بر عملکرد سایت خود ببینید. با استفاده از این داده ها، می توانید نظارت کنید که چگونه سرویس چت چت شما موثر است و هر گونه بهبود لازم را در صورت لزوم انجام دهید.

نوین هاست یار نوین شماست

پشتیبانی آنلاین محبوب ترین روش است که مشتریان مایل به برقراری ارتباط با شرکت ها هنگام بازدید از یک وب سایت هستند. این آسان است، سریع و هیچ وقت صورت یا صدا را شامل نمی شود. از نقطه نظر کسب و کار، آن را به شما ارائه می دهد توانایی ارائه خدمات به مشتریان بزرگ، بهبود فروش، توسعه وفاداری مشتری و حتی کاهش هزینه ها.

لینک دانلود ۵ افزونه چت آنلاین برای وردپرس

  1. افزونه گفتینو (ایرانی)
  2. افزونه Crisp
  3. افزونه Tidio Live Chat
  4. افزونه Zendesk Chat
  5. افزونه LiveChat

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه