محتوای با کیفیت : آینده ی سئو | بخش دوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۵-۱۵

محتوای با کیفیت : آینده ی سئو

 

پیامدها برای جستجوگرها

در حالی که هنوز مهم است که صفحات خود را برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه سازی کنید، دیگر نمی توانید تنها به این دلیل بهینه سازی صفحه را تکیه کنید. هنگامی که به ایجاد محتوای عالی می آید، اکنون باید اطمینان حاصل کنید که شما همچنین با کلمات و عبارات صحیح بهینه سازی کنید.

 

علاوه بر این، کسانی که از یک شرکت جستجوگر استفاده می کنند تا لینک های آنها را دریافت کنند، باید با دقت به استراتژی خود فکر کنند. امروز نقش خوبی از شرکت جستجوگرهای اینترنتی برای کمک به ایجاد یک محتوای عالی است و سپس آن را در مقابل افرادی که شمارش می کنند، قرار دهید. به این معنا، جستجوگرها همه چیز درباره PR است: محتوای شما را دوست دارند و به اشتراک گذاشته شده توسط تاثیر گذار رسانه های اجتماعی و مرتبط با وبلاگ های پیشرو و وب سایت های قدرتمند در تو رفتگی در دیوار خود.

 

در آینده، با توجه به مت کاتز، حتی این مورد مورد نیاز نخواهد بود. او ادعا می کند که گوگل تنها چند سال از تکمیل الگوریتمی برخوردار است؛ به این ترتیب دیگر نیازی به تکیه بر لینک ها به عنوان راهی برای قضاوت در کیفیت نیست. بنابراین، برای ایجاد محتوای با کیفیت باید چه کاری انجام دهید؟

 

در اینجا یک چک لیست برای هر قطعه ای از محتوا ایجاد می کنید:

۱٫ مخاطب را برای این محتوا بشناسید

آنها چه کسانی هستند؟ آنها چه می خواهند؟ به چه اطلاعات و کمک نیاز دارند؟ بهترین راه برای ارائه این اطلاعات به آنها چیست؟

 

۲. هدف خود را بشناسید

چرا این محتوا را ایجاد می کنید؟ شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ بهترین راه برای رسیدن به آن چیست؟

 

۳. ارزش محتوا را افزایش دهید

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به آنچه که خارج از اینترنت است، اضافه می کند و فقط اصلاح آنچه را که در حال حاضر وجود دارد نیست. برای رسیدن به این هدف، باید بر روی چیزهایی که قبلا منتشر شده یا به طور کامل جدید ارائه کرده اید، گسترش دهید یا بروزرسانی کنید.

 

۴. اطمینان حاصل کنید که از کلمات موضوع استفاده می کنید

در کجا مربوط بودن، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما شامل کلمات و عبارات موضوعی است که هر دو خوانندگان و موتورهای جستجو انتظار دارند که ببینند. برای اهداف جستجوگرها، اطمینان حاصل کنید که موارد مهم نیز در زیربناهای مورد استفاده قرار می گیرند.

 

۵. مطالب و دانش خود را در اختیار خوانندگان قرار دهید

اگر مردم به شما پیوند داده و محتوای شما را به اشتراک بگذارند باید دسترسی پیدا کند. اطمینان حاصل کنید که زبان در سطح است که مخاطبان مورد نظر می توانند درک کنند؛ استفاده از زیرمجموعه ها، گلوله ها، لیست های عددی و جسورانه برای دسترسی آسان تر به اطلاعات؛ شامل تصاویر و گرافیک مربوطه برای نشان دادن نقاط خود و پیوند به سایر وب سایت های با کیفیت بالا که برای خوانندگان مفید خواهد بود.

 

۶. کرک را بردارید

در حالی که گوگل رتبه بندی محتوای دیگر را دارد، صفحات وب موجود را با استفاده از waffle تکه تکه کرده و فقط برای افزایش تعداد کلمه شما کار نمی کند. الگوریتم گوگل پیچیده تر از آن است و خوانندگان شما محتوای خسته کننده را پیدا می کنند. در عوض، بخش های جالب تر را اضافه کنید تا آنها را درگیر کنید.

 

۷. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما استاندارد نوشته شده است

محتوای با کیفیت بالا باید از لحاظ فنی دقیق، منسجم و جالب برای خواندن باشد.

 

نتیجه

از خواندن این مقاله، شما باید درک بهتری از این داشته باشید که چگونه پیشرفت در الگوریتم گوگل بر SEO تاثیر می گذارد. گوگل بیشتر درباره کیفیت و ارتباطات آلی تمرکز می کند و به منظور رتبه بندی به شدت، این مناطق هستند که شما باید با SEO خود تمرکز کنید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه