راه های بهینه سازی سایت برای بارگیری سریع تر و صرفه جویی در پهنای باند

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۲۴

در این پست ما به بررسی راه های بهینه سازی سایت برای بارگیری سریع تر ، صرفه جویی در پهنای باند ، رتبه ی بهتر در نتایج گوگل و … می پردازیم. با نوین هاست همراه باشید!

بهینه سازی سایت برای بارگیری سریع تر

اول و مهمتر از همه، تصاویر

شما باید تصاویر خود را قبل از قرار دادن آنها در وب سایت یا وبلاگ خود بهینه سازی کنید. اگر شما یک مکینتاش داشته باشید. یک برنامه عالی به نام ImageOptim وجود دارد. که به شما امکان می دهد فرمت های تصویری مختلف از جمله .PNG و .JPG را بهینه سازی کنید. این اندازه تصویر را کاهش می دهد. در حالی که کیفیت عکس را به خطر نمی اندازد. کیفیت تصویر تقریبا یکسان باقی می ماند. ابزار ویندوز شامل PNGOUT و SuperPNG (پلاگین فتوشاپ) است.

میزان استفاده از تصویر را کاهش دهید

از شیب های CSS3 استفاده کنید. در حالی که تنها نسخه های جدید مرورگرهای اصلی آنها را پشتیبانی می کنند. اکثر بازدیدکنندگان شما احتمالا با استفاده از یک نسخه جدیدتر از هر مرورگری که از آن استفاده می کنند استفاده خواهد کرد. تا زمانی که اینترنت اکسپلورر ۱۰، شما نیاز دارید که از CSS خاص خود غیر استاندارد استفاده کنید. تا شیب CSS برای کار در اینترنت اکسپلورر ۹ و زیر استفاده شود. با این حال، از اینترنت اکسپلورر ۱۰ و بعد، شیوه های CSS به طور کامل پشتیبانی می شوند.

با استفاده از وردپرس Caching Plugins

“WP Super Cache” یک افزونه وردپرس است که صفحات وردپرس را کشف می کند. به این معنی که صفحات سریعتر بارگذاری می شوند. مخصوصا اگر وبلاگ شما مقدار زیادی ترافیک را جذب کند. این می تواند تفاوت بین نیاز به یک محیط هاست قدرتمند تر باشد. بنابراین از افزونه استفاده کنید زیرا سرعت آن را بهبود می بخشد، به ویژه در وبلاگ های پرقدرت.

CSS خود را فشرده کنید

MinifyCSS.com یک فشرده سازی CSS رایگان نیز ارائه می دهد. که می تواند به طور چشمگیری حجم فایل فایل CSS خود را کاهش دهد. و اگر شما می خواهید بزرگترین نسبت فشرده سازی، خوانایی را تحت تاثیر قرار دهد اما شما می توانید نسخه قابل خواندن و غیر قابل خواندن را برای زمانی که می خواهید اصلاحاتی را انجام دهید ناسازگاری فشرده سازی CSS این است که اگر آن را به بالاترین تنظیمات موجود فشرده کنید  ممکن است مجبور شوید روی شیوه CSS فشرده شده کار کنید تا اصلاحاتی انجام شود و سپس دوباره دوباره فشرده سازی کنید. تا تغییرات را به شیوه صفحه سرور ایجاد کنید.

فشرده سازی HTML

شما همچنین می توانید کد HTML خود را با استفاده از ابزارهای رایگان آنلاین فشرده کنید. کتابخانه جی کوئری را بر روی وب سایت خود / سرور مجازی ذخیره نکنید. آیا از کتابخانه جی کوئری استفاده می کنید؟ اگر انجام دهید، خرید هاست جی کوئری را در وب سایت خود قرار ندهید. از CDN رایگان استفاده کنید که پهنای باند را در طول زمان صرفه جویی می کند.

آیا وبلاگ یا سایت شما هنوز آهسته است؟

اگر شما به ویدجت یا افزونه خاصی در وبلاگ خود نیاز ندارید، آنها را حذف کنید زیرا این میتواند یک ویژگی دیگر عملکرد بارگیری سایت شما باشد.

امیدواریم پست بهینه سازی سایت برای بارگیری سریع تر ،  برای شما مفید بوده باشد، موفق و پیروز باشید.

نوین هاست ، ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور مجازی

بازخوردها
مقالات مرتبط
برطرف کردن مشکل ریست کردن برای ریموت زدن
سلام همراه گرامی وقتتون بخیر برای برطرف کردن مسئله ی ریست کردن سرور برای ریموت زدن به آن…
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اقدامات امنیتی مناسب در PHP | قسمت سوم
۱۱.محل ذخیره ی اطلاعات اقدامات امنیتی | قسمت سوم پشتیبانی session در PHP در حقیقت محلی است که…
زمان مطالعه: 4 دقیقه