تفاوت بین هاست وردپرس و هاست اشتراکی چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۵-۲۹

مهمترین تفاوت بین هاست وردپرس و هاست اشتراکی : آیا تا به حال با میزبانی “WordPress” کار کرده اید و می دانید چه چیزی آن را از هاست اشتراکی وبسایت جدا می کند؟ نگران نباشید! این سوال بسیار متداول است و در تیم پشتیبانی ما هم این دست از سوالات وجود دارد. پس ما به این فکر افتادیم که پستی برای شما آماده کنیم تا جواب سوال عنوان شده را پاسخ دهیم و به طور کامل آن را شرح دهیم. با نوین هاست همراه باشید!

در حالی که هاست وردپرس و هاست اشتراکی اغلب به عنوان محصولات جداگانه فروخته می شوند ، اما شباهت های زیادی با هم دارند. معمولاً ، شرکت ارائه دهنده این خدمات ، دو سرویس را از همان مرکز داده و احتمالاً حتی سخت افزار سرورهای مشابه نیز ارائه می دهد. در نوین هاست ، هاست وردپرس ما در دیتا سنتر برج میلاد در ایران و دیتاسنتر هتزنر در آلمان قرار دارد. با این حال ، ما سخت افزار سرور مجازی و هاست را در سرور جداگانه ای اختصاص داده ایم که صرفاً به مشتریان هاست وردپرس اختصاص داده شده است.

تفاوت بین هاست وردپرس و هاست اشتراکی

چه در سرورهای مجازی ، چه در سرورهای اختصاصی ، این دو نوع هاست بسیاری از شباهت های دیگر مانند نرم افزار ، روش های ذخیره سازی در حافظه پنهان ، زیرساخت های امنیتی و سیستم عامل هایی که برای اجرا در سرور مجازی مورد استفاده قرار می گیرند ، مشترک اند. برخی از جنبه های نرم افزار سرور مجازی ممکن است بین هاست اشتراکی و وردپرس تفاوت کمی داشته باشند. مثلا ، هاست وردپرس معمولاً از نظر نرم افزار به منظور تهیه منابع خاص وردپرس و نیازهای ماژول PHP بهینه و تنظیم می شود. بنابراین تفاوت ها شامل پیکربندی PHP ، ذخیره سازی حافظه کش یا پنهان و غیره باشد.

مقدمه ای بر هاست اشتراکی

به عبارت ساده ، هاست اشتراکی یک سرویس است که شما را قادر می سازد برای وب سایت خود روی یک سرور مجازی اجاره کنید. این همان عملیاتی است که سایت شما را آنلاین می کند و افراد را قادر می سازد تا از آن بازدید کنند. با این وجود انواع مختلفی از سرویس های هاستینگ در دسترس است و هرکدام از نظر قیمت و مزایا متفاوت هستند که در اینجا ما به بررسی هاست ورد پرس می پردازیم.

مزایای هاست وردپرس

عمده تفاوت ها و مزایا از دیدگاه مشتری چیست؟

از دید کاربر نهایی ، هاست وردپرس با چندین تفاوت عمده در مقایسه با هاست معمولی همراه است.

یک کلیک : تم / هسته / افزونه ها را آپدیت کنید

با هاست وردپرس ، می توانید در کارهای روزمره وردپرس وقت زیادی صرفه جویی کنید. گذشته از نصب وردپرس ، فقط در چند لحظه می توانید حساب های مرحله بندی ایجاد کنید. حساب های نمایشی به شما امکان می دهند یک وب سایت را در یک محیط آزمایشی کپی کنید. جایی که می توانید در وب سایت خود ، به روزرسانی هایی را نصب کنید یا تغییراتی ایجاد کنید. همچنین می توانید به روزرسانی های تم / هسته / افزونه ها را با یک کلیک اجرا کنید.

به روزرسانی های خودکار امنیتی

با هاست وردپرس ، هر زمان که یک سوءاستفاده یا نفوذ امنیتی در وب سایت شما شناسایی شود. به صورت خودکار و بدون خطر در وب سایت شما پَچ می شود. به این دلیل است. که فقط کد پچ ویژه اعمال خواهد شد ، نه اینکه یک بروزرسانی کامل را انجام دهید. سپس می توانید به روزرسانی های تم / هسته / افزونه خود را در زمانی انجام دهید که نیازمند آن باشید. بنابراین می توانید هرگونه مشکل پس از بروزرسانی را بررسی کنید.

تنظیم سرعت و سخت شدن امنیتی داخلی

با هاست وردپرس ، برخی از مهمترین کارهای بهینه سازی قبلاً برای شما انجام شده است. یعنی سرعت بهینه سازی هاست و سخت شدن امنیت برای وردپرس . در هاست عادی ، این کارها باید توسط صاحب وب سایت به صورت دستی انجام شود. هاست وردپرس را می توان به طور کامل ، اختصاصی یا به صورت اشتراکی ارائه می گردد. نکته مهم این است که هاست وردپرس با عملکرد بهتر و نیازهای امنیتی سایت ها ساخته شده، همچنین ممکن است به ویژگی های خاص پلتفرم مانند سایت های از پیش نصب شده ، به روزرسانی های خودکار وردپرس و پشتیبانی اختصاصی وردپرس دسترسی پیدا کنید.

نوین هاست یار نوین شماست

اگر صاحب وب سایت وردپرس هستید یا به دنبال شروع یک کسب و کار آنلاین و وب سایت جدید هستید. هاست وردپرس می تواند گزینه ی مناسبی برای کسانی که به دنبال ساده سازی مراحل مدیریت وب سایت خود هستند ، باشد. اگر مشکل خاصی در زمینه هاست وردپرس یا برنامه های هاست وردپرس دارید. حتما در وبلاگ ما مقاله های مربوطه جستجو و مطالعه کنید. یا با همکاران ما در بخش فنی تماس گیرید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه