بهترین میزبانی وب برای وب سایت هنرمندان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۱-۰۲

نوین هاست ارائه دهنده بهترین خدمات میزبانی وب هنرمندان،  هاست و سرور مجازی و اختصاصی ایران و خارج برای وب سایت هنرمندان ، تخفیف ویژه با بهترین کیفیت و پشتیبانی ۷-۲۴  : به عنوان یک هنرمند، می خواهید کار خود را در زندگی واقعی و همچنین آنلاین انجام می دهید. میزبانی وب راه عالی به شما نشان داده، کار شما و بالقوه به دست آوردن مشتریان جدید است. همچنین نمونه کارهای شما چیزی است که شما را نشان می دهد. بنابراین شما باید بهترین تصویر آنلاین را داشته باشید. فکر کنید از آن مانند موزه خود استفاده می کنید؛ فقط شما به تنهایی می توانید آن را کنترل کنید که در وب سایت خود چه چیزی ارائه شود.

میزبانی وب برای وب سایت هنرمندان

با این حال، فقط به این دلیل که شما خلاق هستید، به این معنا نیست که شما می توانید یک وب سایت زیبا را از ابتدا ایجاد کنید. دانستن چگونگی کد کردن دیگر لازم نیست به لطف سازندگان سایت، قالب ها و پلاگین ها برای کمک به ایجاد وب سایت شما مناسب باشد. برای پیاده کردن شما از طریق این فرایند، ما آنچه را که باید در یک میزبان به دنبال آن هستیم، انجام دهیم.

ویژگی هایی که میزبانی وب هنرمندان نیاز دارد

در حالی که هر هنرمند به همان چیزی نیاز نخواهد داشت. چیزهای عمومی وجود دارد که هر هنرمند باید در یک میزبان جستجو کند. خصوصیات با توجه به بودجه، نیازها و نوع هنر شما متفاوت است. با این حال، معمولا هر هنرمند به چیزهای مشابه نیاز دارد.

وردپرس

وردپـرس یک راه عالی برای ارائه یا فروش نمونه کار ها را در وب است. وردپرس بسیار محبوب سیستم مدیریت محتوا (CMS) است و می تواند ابزار ایده آل برای بسیاری از افراد، هنرمندان گنجانده شود. در WordPress بیش از ۵۲،۰۰۰ پلاگین وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا سایت خود را به طور کامل سفارشی کنید. از آن هزاران صدها نفر به طور خاص وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین نمونه کارها را در اختیارتان قرار دهید.

برای استفاده از وردپرس، هنوز نیاز به میزبانی وردپرس دارید که به طور کامل برای رسیدگی به نیازهای شما مجهز است. تحقیقات میزبان برای دیدن اینکه آیا آنها اجازه نصب تک کلیک، پلاگین سازگار و چندین سایت وردپرس با بسته های میزبانی وب را می دهد. اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده خدمات میزبانی انتخاب شما دارای بررسی خدمات مشتریان برجسته است، می تواند نیازهای ترافیکی پیش بینی شده خود را برآورده کند، و می تواند به سرعت عکس های زیبا از هنر شما را به نمایش بگذارد. نگاهی به تم های وردپرس اختصاص داده شده برای اوراق بهادار. شما می توانید یک نمونه کارها نمونه کارها را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین به نظر می رسد که تم های پرداخت شده به عنوان بهترین تم های با کیفیت شامل هزینه یک بار است.

سازنده سایت

به عنوان یک جایگزین برای وردپرس، یک سرویس میزبان سازنده وب بزرگ را پیدا کنید. سازندگان وب سایت می توانند تلاش های شما را ذخیره کنند و می توانند به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا و خیره کننده بدون نیاز به شناسایی یک خط کد بپردازند. امروزه بسیاری از وبسایتها دارای چندین قالب برای شما هستند تا بتوانید از آن استفاده کنید تا بتوانید نیازهای منحصر به فرد خود را برآورده سازید. میزبانی وب

ذخیره سازی

برای میزبانی وب هنرمندان ، همانطور که شما شروع به ساخت وب سایت خود می کنید. می توانید ببینید که می توانید تمام تصاویر را در وب سایت خود ذخیره کنید، حتی اگر عکس ها را فشرده کنید. اگر کسی هستید که می خواهد هنر خود را از طریق تصاویر نمایش دهد، باید برای یافتن میزبان مناسب برای شما تحقیق کنید. هنر شما زیبا است، و می تواند به چالش کشیدن آن را بیش از اینترنت! شما ممکن است بخواهید عکس های بزرگ و دقیق از هنر خود (که آنها را به نظر می رسد بزرگ)، اما پس از آن شما ممکن است به مشکلات وارد شدن. سایت تصویری سنگین با میزبانی ناکافی بارگیری کند و به آرامی بارگیری شود. اندازه تصویر هنر خود را به اندازه معقول نگه دارید تا صفحه شما برای بازدیدکنندگان شما سریعتر بارگیری شود.

برای مقایسه، یک صفحه با ۲۰۰۰ کاراکتر حدود ۲ کیلو بایت حافظه را ذخیره می کند. در حالی که یک تصویر کوچک ۱۰۰ پیکسل با وضوح ۲۰۰ پیکسل، حجم ۱۲۴ کیلوبایت فضا را می خورد. تصور کنید اگر تعداد زیادی از تصاویر بزرگ را به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید. بنابراین، اگر شما در حال طراحی تصاویر در وب سایت خود هستید، میزبان وب است که ذخیره سازی پایین را ارائه می دهد کافی نیست.

قابلیت اطمینان

در حال حاضر گزینه هایی مانند خوشه بندی بالا در دسترس بودن سرور مجازی ایران و خارج ، مدیریت امنیت، حفاظت از DDoS و پشتیبان گیری کنترل شده وجود دارد. تا مطمئن شوید که سایت شما به اندازه کافی خراب است. شما نباید برای کمتر از ۹۹٫۹٪ در هر ماه مبلغی پرداخت کنید. پس از همه، مردم نمی توانند کار شما را آنلاین ببینند اگر سایت شما به طور مداوم پایین است!

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست. سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، میزبانی وب ابری و سرور مجازی هلند ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره  ۴۹۶۲۴  تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه