اوپن استک: به سوی راه حل متن باز برای پردازش ابری

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۸-۰۵

چکیده

محاسبات ابر یک مفهوم کاملا جدید است که برای منابع مجازی، به صورت پویا توسعه یافته و به عنوان یک سرویس ارائه می شود در اینترنت. در این مقاله، ما یک مطالعه مقایسه ای ارائه می دهیم بین برخی از IaaS (زیرساخت به عنوان یک سرویس) معمولا برای انتخاب بهترین و مناسب برای استقرار و پژوهش انتخاب شده است . توسعه در زمینه محاسبات ابری. هدف این است که صنعت کامپیوتر را با فرصت برای ساختن فراهم می کند معماری میزبانی، انبوه مقیاس پذیر است که به طور کامل منبع باز، در حالی که غلبه بر محدودیت ها و استفاده از فن آوری های اختصاصی. سپس، راه حل را ارائه می دهیم OpenStack توسط مطالعه مقایسه ای حفظ شده است. ما در بحث هستیم جزئیات عملکرد و سیستم معماری آن. ما با یک پایان بحث انگیزه انتخاب ما از راه حل IaaS.

 

۱. معرفی

محاسبات ابر یک مفهوم جدید است که با هم همراه می شود تمام رشته ها، فن آوری ها (خدمات وب، مجازی سازی، SOA: معماری سرویس گرا، محاسبات شبکه،. . . ) و مدل های کسب و کار مورد استفاده برای ارائه قابلیت های IT (نرم افزار، سیستم عامل، سخت افزار) به عنوان درخواست خدمات، مقیاس پذیر و الاستیک. این روند جدید محاسبات جایی است که IT است منابع به صورت پویا مقیاس پذیر، سرور مجازی و در معرض قرار گرفته اند سرویس در اینترنت. محاسبات ابر اغلب با عرضه جدید ارتباط دارد مکانیسم هایی که به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا دسترسی کاربران به یک تعداد نامحدود منابع (برون سپاری منابع). همچنین از مکانیزم های صورتحساب برای استفاده از این منابع در سیستم استفاده می کند اساس مصرف آنها، اجازه می دهد بر اساس تقاضا مدل: payper- استفاده کنید. ضمانت توسط ارائه دهنده زیرساخت ارائه شده است .از طریق قرارداد خدمات مناسب: قراردادهای سطح خدمات (SLA). امروزه همه بازیکنان عمده صنعت، راه حل های ابر را ارائه می دهند. به ویژه آمازون EC2، مایکروسافت لاورو، Google Apps و ابر آبی آی بی ام .

 

سه سطح ارائه ابر در شکل ۱، پایین تر نشان داده شده است سطح منابع سخت افزار کامپیوتر (محاسبات، ذخیره سازی، شبکه)، و مکانیزم هایی به نام hypervisor مجازی سازی، که سرور مجازی دسترسی به منابع مادی یک فیزیکی است دستگاه (پردازنده، حافظه و سایر دستگاه ها). علاقه از یک hypervisor است به صورت پویا اضافه یا حذف موارد سرور مجازی در یک سرور فیزیکی. این کار با استفاده از ابزارهای انجام شده انجام می شود خدمات و مدیریت رابط. سطح بالایی نشان دهنده است تعامل بین کاربران خدمات و ابر. در حال حاضر، چند راه حل اختصاصی و برخی از راه حل های منبع باز وجود دارد، اما به راحتی قابل آزمایش نیست و یا ابزار دقیق محققان علاقه مند به دنبال تحقیقات در مورد Cloud Computing IaaS چندین ابزار برای کار با آن دارند. در این مقاله، از یک مطالعه مقایسه ای IaaS موجود راه حل ها، ما پیشنهاد یک پلت فرم ابر منبع باز، مدولار و کاملا باز برای هر استفاده از جمله تحقیق. کاغذ به شرح زیر است: اولا، IaaS های مختلف را مقایسه می کنیم راه حل ها سپس ما پلت فرم OpenStack را که توسط این مطالعه تطبیقی. پس از آن، ما آثار مختلف را ارائه می دهیم بر روی راه حل های IaaS انجام شده است. در نهایت، ما با یک نتیجه کلی نتیجه گرفتیم خلاصه و آثار ممکن در آینده.

 

۲. مطالعات موجود

مطالعات اصلی در مورد راه حل های IaaS متمرکز بر دو طرف است مطالعه سیستم عامل middleware و مطالعات تطبیقی راه حل های مختلف اکالیپتوس ، OpenNebula و نیمبوس در ادبیات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. که در این آثار، معماری و اجزای مختلف این است راه حل ارائه شد. مطالعات تطبیقی نیز وجود دارد راه حل های مختلف. در ، اساسا یک است خلاصه ای از راه حل های اکالیپتوس، Nimbusm OpenNebula و ارائه ویژگی های مختلف آنها. در مطالعات تطبیقی اکالیپتوس، نیمبوس و اپنبولا، از جمله مشخصات، معماری و برنامه های کاربردی انجام می شود به منظور فراهم آوردن آزادی بیشتر برای انتخاب کاربران ابر. در رابطه با OpenStack، کار کمی انجام شده است این راه حل. یک مطالعه تطبیقی از آن را پیدا می کنیم اکالیپتوس، نیمبوس و اپنبولا. این مطالعه از سال ۲۰۱۱ است قدیمی است OpenStack از آن زمان تکامل یافته است، نیاز به یک به روز رسانی. اخیرا G. von Laszewski اختلافات را مشخص کرد بین سیستم عامل های اکالیپتوس IaaS، OpenNebula، Nimbus و OpenStack.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه