الگوریتم جستجوی گوگل تغییر می کند

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۷-۲۱

اینترنت هنوز در حال پیشرفت است، نحوه استفاده ما از اینترنت، تکنولوژی و برنامه هایی که ما برای ارتباط با آن استفاده می کنیم تا کارهایمان را انجام دهیم، همیشه در حال توسعه هستند. برای دستیابی به سرعت، جستجوی گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را نوآوری و آپدیت می کند و اخیرا اعلام کرده است که مرحله بعدی توسعه آن چه خواهد بود. در این پست ما توضیح خواهیم داد که چه کاری انجام می دهد و چگونگی تاثیر آن روی نحوه عملکرد وب سایت شما را شرح میدهیم. با ما همراه باشید!

 

نتایجی که بر روی هدف جستجوگر متمرکز است

هنگامی که ما شروع به جستجو برای چیزی در اینترنت می کنیم، اغلب ما در ابتدای داستان هستیم. ما ممکن است، به عنوان مثال، به دنبال خرید یک ماشین جدید و تا چند هفته وقت زیادی صرف تحقیق در مورد مدل های مختلف می کنید، قیمت ها، نقد و بررسی ها را مشاهده می کنید در نهایت برای پیدا کردن بهترین نمایندگی جستجو میکنید. وقتی یاد بگیریم چکار کنیم، داستان های مشابهی را انجام می دهیم و به دنبال یافتن مطالب و موضوعاتی که به آن علاقه داریم جستجو میکنیم. الگوریتم گوگل

هنگامی که شما چنین داستانی دارید، تمام جستجوهای مربوطه شما یک هدف مشترک دارند. یک هدف انتهایی به نوعی وجود دارد. بنابراین، هدف جدید گوگل این است که قصد خود را درک کنید تا نتایج آن به شما کمک کند که این هدف را به دست آورید. برای انجام این کار، الگوریتم گوگل به یاد داشته باشید که جستجوهای قبلی چه بوده است، در چه مرحلهای از سفرتان را درک کنید و پیشبینی کنید چه چیزی باید بعدا بدانید – شاید محتوایی را که حتی فکرش را هم نمیکردید نشان دهید. در حقیقت، حتی ممکن است این محتوا را مستقیما در نتایج ارائه دهد بدون نیاز به بازدید از وب سایت های دیگر.

این به معنای صاحبان وب سایت چیست؟ اولا، ممکن است وبسایت شما برای بازدیدکنندگان در مراحل مختلف سفر مورد نیاز باشد تا نتایج جستجو متمرکز شود. این همچنین به این معنی است که نتایج بسیار بیشتر به جستجوگر فردی مناسب خواهد بود. سایت هایی که موفق به کسب رتبه بالا برای یک کلمه کلیدی خاص شده اند، ممکن است این کار را برای هر جستجو انجام دهد، حتی زمانی که از واژه های یکسان استفاده می شود. نیازهای کاربر از لحاظ معیارهای رتبه بندی اهمیت بیشتری نسبت به کلمات کلیدی خواهد داشت.

 

جستجو هوش مصنوعی

گوگل در حال حاضر از AI برای کمک به جستجوی خود استفاده می کند و یکی از ویژگی های اصلی این توانایی آن در درک بستر محتوای وب سایت و مفاهیم اساسی است که در مورد آن نوشته شده است. به همین دلیل، گوگل دیگر به قرار دادن کلمات کلیدی خاصی متکی نیست، در عوض، کلمات کلیدی را یاد می گیرد و به دنبال اصطلاحات مربوطه می گردد تا درک کامل از موضوع یک صفحه وب و ارتباط آن با یک جستجو پیدا کند. این کار آن را برای ارائه بهترین نتایج حتی اگر کلمات کلیدی را که جستجوگر استفاده کرده است یا حتی اگر کلمات کلیدی مورد استفاده آنها در صفحه وب شما نمایش داده نشود، فراهم می کند.

 

این چگونه بر مالکان وبسایت تاثیر می گذارد؟ برای شروع، به این معنی است که روزهای کلیدی SEO به شدت در حال پایان است. در عوض، آنچه شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید صفحات شما جزئیات متنی را ارائه می دهد که به گوگل امکان می دهد موضوع دقیق محتوا را شناسایی کند. مهم است که پیچیدگی هوش مصنوعی را درک کنید. تا همین اواخر، توانایی درک زمینه بدان معنا بود که وقتی یک کاربر از «مزایای استفاده از فلش» چیست، گوگل میتواند بین فلش محصول تمیز کردن و فلش نرم افزار تفاوت کند. در حال حاضر می توانید صفحات وب را در سطح عمیق تر درک کنید و قضاوت کنید که کدام مقالات بهترین جواب را ارائه می دهند. همانطور که همیشه، این نشان می دهد که درایو گوگل برای ایجاد صاحبان وب سایت انتشار محتوای با کیفیت بالاتر.

 

تقویت نمودار دانش

نمودار دانش گوگل یک سیستم است که روابط واقعی بین افراد، مکان ها و چیزها را درک می کند. این برای کمک به گوگل اطلاعات مرتبط تر را ارائه می دهد که اغلب در کادر در بالای نتایج جستجو، بالاتر از لینک ها به سایر وب سایت ها نشان می دهد. شما معمولا یک نمودار دانش را وقتی که از یک سؤال پرسیدید پیدا می کنید، به عنوان مثال، «یک موتور جستجو چیست؟». در آینده، گوگل قصد دارد نمودار دانش خود را با اضافه کردن آنچه که آن را یک لایه موضوعی می نامد، گسترش دهد. این امر به ارزیابی نتایج با کیفیت بهتر کمک خواهد کرد، زیرا این امر به حساب می آید که چگونه این ارتباطات در طول زمان توسعه می یابد و چگونه نیازهای جستجوگر تغییر می یابد به عنوان آنها در مورد یک موضوع بیشتر یاد می گیرند.

 

لایه موضوع گوگل می تواند تمام مطالب منتشر شده وب را در یک موضوع خاص تجزیه و تحلیل کند و این را به زیر شاخه ها تقسیم کند. سپس می تواند محتوای مرتبط را برای هر زیرمجموعه برای کاربران نشان دهد. این کار با کشف مقالات با کیفیت بالا و با دنبال کردن الگوها در مورد چگونگی ارتباط این دو با یکدیگر است. همانطور که با تغییراتی که در بالا ذکر شد، پیام مدیر وب سایت این است که برای حفظ ارتباط با شما، شما باید محتوایی را منتشر کنید که فهم کامل موضوع را نشان دهد. علاوه بر این، شما باید بدانید که چگونه این اطلاعات مربوط به افرادی است که به دنبال آن هستند: چه اطلاعاتی برای آنها می خواهید؟ الگوریتم گوگل

 

زبانه های فعالیت و مجموعه

دو ویژگی جدید که در Google مشاهده می کنید، زبانه های فعالیت و مجموعه هستند. هدف فوق العاده برای کسانی که در جستجوی یک موضوع هستند مفید است. هدف Tab این است که به شما کمک کند وبسایت هایی را که در یک جستجو خاص بازدید کرده اید، بازنویسی کنید و تنها در صورتی قابل قبول است که Google ارزش افزوده به فعالیت شما را نشان دهد. برگه Collections به شما امکان می دهد تا جستجوهای قبلی را در گروه های دسته بندی شده تطبیق دهید تا بتوانید تحقیقات خود را در زمان بعد ادامه دهید. هر دو برگه همچنین پیشنهادات جدیدی را برای شما در نظر می گیرند که بر اساس فعالیت های قبلی شما است.

 

افزایش جستجوی بصری

آیا نمی توانست بزرگ باشد اگر چیزی را که دوست داری دیدی، عکسی از آن را گرفت و از عکس برای گرفتن آیتم یا محصولات مشابه استفاده کرد؟ این نوع جستجوی اکنون با استفاده از برنامه لنز جدید به دستگاه های تلفن همراه وارد شده است. با استفاده از AI، می توانید تصاویر و هر متن را در آنها اسکن کنید و عکس ها و فیلم های مربوط به آن را در اینترنت پیدا کنید. در همان زمان، گوگل جستجوی تصویر خود را بر روی رایانه های شخصی و لپ تاپ ها به روز می کند تا اطالعات بیشتری در مورد تصاویری که نشان می دهد، ارائه دهد.

مفهوم برای صاحبان وب سایت این است که همانطور که مردم بیشتر شروع به جستجو در این راه، شما باید مطمئن شوید که تصاویر مربوطه در سایت خود دارید. شما همچنین باید مطمئن شوید که از توصیف مناسب و علائم زیر استفاده می کنند. الگوریتم گوگل

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، خرید هاست ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی NVMe ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه