آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۲-۲۲

آیا می خواهید ایده های خود را به یک وب سایت تبدیل کنید؟ آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟ در این راهنما ، ما توضیح می دهیم که وردپرس چیست ، چگونه می توان از آن در رابطه با میزبان استفاده کرد و چرا به یکی از بزرگترین سیستم های انتشار در جهان تبدیل شده است.

تاریخچه وردپرس

مانند همه نهاد های آنلاین ، وردپرس با یک خط کد شروع به کار کرد. با این حال ، قبل از اینکه به تاریخچه آن بپردازیم و اینکه چگونه آن را به کتابخانه گزینه های امروز تبدیل شده است ، بیایید سریعاً به یک سؤال اساسی بپردازیم.

آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟

وردپرس مورد استفاده برای چیست؟

به زبان ساده ، وردپرس یک بستر انتشار شخصی است. روشی ساده تر برای توصیف آن این است که وردپرس به شما امکان می دهد وب سایت ها و وبلاگ های خود را ایجاد کنید. نکته مهم ، این یک راه حل یک مرحله ای نیست. به عبارت دیگر ، شما نمی توانید وردپرس را برای همه چیز استفاده کنید. در واقع ، برای داشتن یک وب سایت کارآمد که افراد بتوانند از آن بازدید کنند ، به سرور مجازی یا فضای هاست نیاز دارید که آن را میزبانی کند. اینجا جایی است که ما وارد می شویم. با استفاده از یکی از پلن های هاست وردپرس ما ، می توانید سایت خود را ایجاد کنید و آن را به صورت صد درصد آپتایم در اینترنت داشته باشید.

آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟

در اصل ، کاری که وردپرس انجام می دهد این است که به شما ابزاری می دهد تا محتوای خود را به چیزی که شبیه یک وب سایت است تبدیل کنید. از آنجا ، شما می توانید یک نام دامنه و یک هاست قبل از انتشار آن در جهان دریافت کنید. این مروری بسیار اساسی درباره وردپرس و نحوه استفاده از آن برای ایجاد یک وب سایت است.

دانلود مستقیم آخرین نسخه وردپرس

۲۰۰۱: وبلاگ نویسی و فراتر از آن

قبل از تبدیل شدن وردپرس به یکی از سکوهای انتشار پیشرو ، وردپرس با عنوان b2 / cafelog شناخته می شد. b2 / cafelog که توسط مایکل والدریگی راه اندازی شد ، راهی سریع برای انتشار وبلاگ به صورت آنلاین فراهم کرد. صفحات به صورت پویا از یک پایگاه داده MySQL ایجاد شده اند ، به این معنی که شخصی بدون تجربه کد نویسی می تواند محتوا را وارد کند و سیستم را به یک صفحه وب تبدیل کند. دو سال بعد ، مت مولنویگ و مایک لیتل آنرا به وردپرس تغییر دادند.

این عکس شامل یک موتور متنی ، مدیر لینک ها و قالب ها است. علاوه بر این ، توسعه دهندگان رابط مدیریتی اضافه کردند که به کاربران امکان می دهد فرآیندهای خاصی را بصورت دستی انجام دهند. در این مرحله ، پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به شباهت به آنچه امروز می بینیم شد. با افزودن ویژگی های بیشتر ، توسعه دهندگان این امکان را برای کاربران فراهم می کردند که صفحه های شخصی خود را ایجاد ، شکل و ویرایش کنند. به نوبه خود ، وردپرس در حال تبدیل شدن به ابزاری کامل برای انتشار وب سایت بود.

نکات مهم برای جلوگیری از هک شدن سایت وردپرس

۲۰۰۴-۲۰۰۵: سالهای سازنده

بین سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ ، افزونه های مختلفی به عنوان مضامین و صفحات استاتیک معرفی شدند. این امکانات به کاربران این فرصت را می داد تا وبلاگ های خود را سفارشی کنند و به نوبه خود ، ویژگی هایی را از توسعه دهندگان شخص ثالث اضافه کنند. وردپرس اکنون یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و همچنین یک بستر انتشار بود. در طی ۱۵ سال آینده ، این سیستم تصفیه شده است ، روش های خبری کار معرفی شده و ویژگی های بیشتری به ترکیب اضافه شده است.

۲۰۰۵-۲۰۲۰: CMS کامل

امروزه ، کاربران می توانند صفحات وب با افزونه های افراد سازنده را ایجاد کرده و از طریق وردپرس منتشر کنند. کاربران می توانند همانطور که دوست دارند دست و پا گیر باشند. اگر آن ها یک راه حل خارج از چارچوب می خواهند ، گزینه خوبی است. از بسیاری جهات ، وردپرس به راه حلی کارگشا برای انتشار محتوای وب تبدیل شده است.

وردپرس امروز چیست؟

همانطور که توضیح دادیم ، وردپرس بزرگتر و بهتر از گذشته شده است؛ براساس این آمار ، ۷۵ میلیون وب سایت دارد، به همین دلیل ، تقریباً ۷۰ میلیون پست/صفحه منتشر شده در هر ماه و نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید دارد. نتیجه نهایی این است که بیش از ۴۰۰ میلیون نفر ماهانه ۲۳ میلیارد صفحه وردپرس را می خوانند. از آنجا که این سکو در اندازه و قامت مناسب رشد کرده است ، تکامل یافته است. اگرچه این مکان برای انتشار مطالب آنلاین به مقصد می رسد ، اما بسیار بیشتر از این است. طبیعتا این مورد سؤالاتی را به وجود می آورد.

سایت صحنه سازی وردپرس چیست؟

به منظور استقرار طیف گسترده ای از کاربران ، وردپرس این امکان را برای شما فراهم کرده است که تغییرات را قبل از آپ کردن آن ها آزمایش کنید. با نصب وردپرس به صورت محلی بر روی رایانه ویندوز یا مک ، می توانید سایت خود را کلون کرده و به صورت آفلاین مشاهده کنید. به عبارت دیگر ، با وب سایت شما یکسان است اما در اینترنت وجود ندارد. با استفاده از این امکان، می توانید تغییرات را قبل از اجرای آن ها در سایت اصلی (آنلاین) خود آزمایش کنید.

وردپرس در آینده به چه شکلی می رود؟ وردپرس چه خواهد شد؟

پیش بینی آینده دشوار است اما کارمندان وردپرس مانند ویلیام کریگ معتقدند افزونه ها و ویژگی های بیشتری در راه هستند. او همچنین معتقد است موبایل وردپرس به یک مورد پرکاربرد تبدیل می شود. این پلت فرم و همچنین راه های بهتری برای مناسب سازی محتوای وب برای موبایل ، این امکان را فراهم می کند تا کاربران برای تولید محتوای مبتنی بر برنامه راحت تر شوند. وظیفه اصلی در آینده نزدیک اصلاح ساده آنچه در آنجاست و ادامه ساخت آن به یکی از قابل دسترسی ترین سیستم های CMS در جهان است.

چرا وردپرس اینقدر محبوب شده است؟

قبل از اینکه به پایان مقاله برسیم تا پروژه بعدی طراحی سایت خود را شروع کنید ، بیایید دلایل محبوبیت وردپرس را مرور کنیم.

  1. رایگان است: لازم نیست هزینه ای برای وردپرس بپردازید!
  2. همه کاره است: اگر می خواهید از تم های وردپرس استفاده کنید تا سایت شما عالی به نظر برسد ، به راحتی می توانید. اگر می خواهید یک موضوع یا صفحات را شخصی سازی کنید ، این امکان نیز به راحتی با قالب های متنوع و افزونه ها ممکن است.
  3. استفاده از آن آسان است: به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا ، وردپرس به گونه ای ساخته شده است که صرف نظر از اینکه تازه کار یا یک متخصص هستید ، وردپرس به گونه ای ساخته شده است که استفاده از آن آسان است. اگر نمی خواهید به بخش کدنویسی بروید ، می توانید به سادگی از قالب ها و افزونه ها استفاده کنید.
  4. ایمن و سازگار برای SEO است: اگرچه ممکن است شما نیاز به اضافه کردن افزونه های امنیت و لایه های محافظ دیگری داشته باشید ، وردپرس خود ایمن است و امنیت خاصی را برای سایت شما فراهم می کند. علاوه بر این ، گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند کد وردپرس هستند. این بدان معنی است که سایت شما همیشه بهینه سازی SEO را در اختیار شما خواهد گذاشت.

نوین هاست یار نوین شماست

آیا وردپرس انتخاب مناسبی برای سایت شماست؟ به طور کلی ، اگر می خواهید روشی آسان برای انتشار آنلاین مطالب داشته باشید ، وردپرس یک گزینه ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه