آیا هاست مدیریت شده برای مناسب است؟ | بخش دوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۸-۲۱

میزبانی وب مدیریت می تواند از سردرد حفظ وب سایت خلاص شود. در حالی که میزبانی وب مدیریت شده برای همه نیست، در اینجا برخی از مزایا وجود دارد:

۱. برای کارکنان فنی خود نیازی ندارید

برای تیم های کوچکتر، هاست مدیریت شده می تواند سرمایه گذاری هوشمندانه باشد. ارائه دهنده خدمات میزبانی شده مدیریت شما برای پشتیبانی از وب سایت شما ۲۴/۷/۳۶۵ وجود دارد. آنها مراقب نظارت بر سایت شما برای شما هستند و تمام نرم افزارهای نصب خودکار را تأمین می کنند. بنابراین در حالی که یک بسته وب میزبانی شده مدیریت شده گران تر است، به شما کمک می کند هزینه های خود را در سایر نقاط کاهش دهید. اگر شما به کارکنان فنی متخصص و یا مترجمین دسترسی داشته باشید، میزبانی نیمه مدیریتی می تواند یک گزینه خوب باشد.

 

۲. دانش و امنیت

از آنجا که شما کارشناسان را برای استخدام در وب سایت خود استخدام میکنید، مسئولیت امنیت را بر عهده خواهند گرفت .. ارائه دهندگان میزبانی شده مدیریت شما باید پروتکل های ایمنی را برای شما اجرا کنند. آنها قادر خواهند بود تا قبل از انجام هر آسیب پذیری که وجود دارد قبل از انجام آن ببینند و بتوانند به طور موثرتری از آنها مراقبت کنند. سؤالاتی را بپرسید تا مطمئن شوید که می دانید چه اقدامات امنیتی آنها را انجام می دهید و چه اقدامات امنیتی هنوز مسئولیت شما را بر عهده دارد.

 

۳. پشتیبان گیری منظم

شما هرگز نباید نگران از دست دادن داده ها با میزبانی مدیریت شده باشید. ارائه دهندگان خدمات میزبانی مدیریت شده به صورت خودکار پشتیبان گیری و ایمن سازی اطلاعات شما را انجام خواهند داد و در حال حاضر راهبردهای موجود برای بازیابی هر گونه خرابی داده ای که ممکن است شما را تجربه کند. اطمینان حاصل کنید که اگر برنامه ای که ثبت نام کرده اید شامل پشتیبان گیری و یا اگر پشتیبان گیری مسئولیت شما را داشته باشد، می دانید. قبل از ثبت نام، جزئیات برنامه را بخوانید و سوالات را بپرسید.

 

۴. به روز رسانی نرم افزار به صورت خودکار

ارائه دهندگان میزبانی شده مدیریت شده نگهداری سایت خود را به صورت فعال انجام می دهند. آنها هر گونه نرم افزاری را که میخواهید به روز می کنند و نصب می کنند و اطمینان حاصل کنید که همه آنها به درستی اجرا می شوند. از آنجا که تعریف میزبانی مدیریت شده متفاوت است، مطمئن شوید که می دانید سرویس میزبانی چه چیزی به روز می شود و چه چیزی شما هنوز هم برای به روز رسانی مسئولیت دارید. بسیاری از برنامه های نیمه مدیریت، مراقبت از به روز رسانی نرم افزار سطح سرور مجازی را بر عهده دارند، اما برنامه های نگهداری را به روز رسانی مسئولیت مشتری می کنند.

 

معایب هاست مدیریت شده

هیچ سیستمی بدون نقص آن نیست و میزبانی مدیریت شده دارای یک زن و شوهر است.

 

۱. انعطاف پذیری کمتر

برنامه های میزبانی مدیریت بسیار کمتر انعطاف پذیر هستند، زیرا اگر شما خودتان سایت خود را مدیریت کرده باشید. با این وجود شما ممکن است انعطاف پذیری را نمیخواهید در صورتی که بدان معنی است که شما مجبور نیستید که برنامهها یا نرم افزار مورد استفاده را انتخاب کنید. دیگران ممکن است به سفارشی سازی شخصی نیاز داشته باشند، بنابراین انعطاف پذیری می تواند یک نقص قابل توجه باشد.

 

۲. گرانتر از میزبانی مدیریت نشده

از آنجا که مدیریت برنامه های میزبانی وب (به خصوص به طور کامل مدیریت) نیاز به زمان بیشتری برای ارائه دهنده فراهم می کند، به این معنی است که گران تر است. یک سرویس حقوقی که دارای یک برچسب قیمت بالا می باشد، به دلیل آنکه شما حدود چهار برابر هزینه یک برنامه غیر مدیریتی را می پردازید. همانطور که در بالا ذکر شد، با این حال، در حالی که گران تر است، در طولانی مدت می تواند پول شما را صرف صرفه جویی در هزینه های بیشتری از کارکنان کند. نیازهای خود را ارزیابی کنید تا ببینید آیا ارزش پرداخت پول اضافی است.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه